Що купують китайці: ТОП-5 брендів та моделей авто
В червні, за даними Китайської асоціації виробників автомобілів (CAAM), загальний ринок нових легковиків становив 2622000 авто, що на 4,8% більше, ніж торік.
Про це повідомляє Укравтопром.
Водночас роздрібні продажі легкових авто у КНР збільшились на 1,5% – до 1 901 852 од., повідомляє ВSСB.
Улюбленим брендом китайських автомобілістів у минулому місяці став BYD, роздрібні продажі якого збільшились на 69,5% відносно червня 2022р.
На другому місці Volkswagen, втрати німецького бренду у річному обчисленні становили 5,6%.
Третій результат продемонструвала Toyota (-13%).
Також у ТОП-5 брендів увійшли Honda (-14,4%) та Changan (+11,7%).
У список бестселерів місяця на роздрібному ринку увійшли:
- Tesla Model Y
- BYD Qin Plus
- Nissan Sylphy
- VW Sagitar
- BYD Song Plus
Всього з січня по червень 2023р. у приватному секторі ринку нових легковиків китайці придбали майже 9,2 млн авто, що на 3,9% більше, ніж торік.
Загальні продажі нових авто за підсумками першого півріччя у КНР зросли на 8,84% – до 13,12 млн од.