Skoda розробить двигуни для Volkswagen
У новому прес-релізі Skoda з гордістю повідомляється, що чеській марці було доручено розробити менші двигуни концерну. Зокрема, три- та чотирициліндрові бензинові агрегати серії EA211 використовуються не менше ніж у 50 модельних рядах семи брендів, що входять до складу VW Group.
Автовиробник із Млади-Болеслав вже наймає майже 150 співробітників у свій відділ технічного розвитку для роботи над двигунами внутрішнього згоряння. Мета полягає в тому, щоб розробити потужніші маленькі двигуни, які будуть генерувати менші викиди. Говорячи про це, материнська компанія VW зазначила, щоб Європейська комісія відстрочила імплементацію норм Євро-7 в ЄС, посилаючись на високі витрати на приведення двигунів у відповідність.
Доступний та екологічний
Двигун EA211 від VW Group існує з 2011 року і наразі доступний у багатьох конфігураціях, починаючи з атмосферного двигуна 1,0 MPI для найдешевших автомобілів. Наступним є його побратим TSI з турбонаддувом, також лише з трьома циліндрами. Також є 1.4 TSI з чотирма циліндрами в плагін-гібридах і 1.5 TSI. Залежно від варіанту двигуна, потужність коливається від 64 до 154 кінських сил (48-115 кіловат).
Припускається, що чотирициліндровий двигун EA211 приведе в дію Volkswagen Passat наступного покоління, який був розроблений Skoda і буде пропонуватися виключно як універсал. Офіційний дебют відбудеться незабаром, оскільки поставки клієнтам почнуться у вересні. Його виготовлятимуть у Братиславі (Словаччина), разом із спорідненою моделлю, новим Superb. До кінця року останній знову продаватиметься як ліфтбек і універсал. Обидва їздитимуть на оновленій платформі MQB і конкуруватимуть у розрідженому середньому сегменті, оскільки Ford Mondeo та Opel Insignia пішли з ринку.
EA211 пропонується в усьому світі, в тому числі за межами Європейського Союзу, де норми викидів не такі суворі. Skoda каже, що продовжить розробку як атмосферних, так і турбованих версій, обіцяючи скоротити споживання палива та зробити ці двигуни чистішими. На деяких ринках ці двигуни працюють на стисненому природному газі (CNG) або етанолі, а також доступні в моделях з м’яким гібридом.