Skoda залишить Fabia, Kamiq і Scala попри затримку Євро-7
Вищезгадані Skoda Fabia, Kamiq і Scala, які були приречені у разі впровадження нового стандарту викидів Євро-7, тепер мають більше можливостей залишитися на виробництві у 2025 році.
Тиск з боку дев’яти норовливих країн, які звернулися до Європейського Союзу щодо затвердження нового стандарту викидів Євро-7, позитивно вплине на чеську марку.
Високопоставлений представник бренду з Млада-Болеслава підтвердив, що компанія вже не планує звільнень, і що майбутнє компактних і дешевших моделей, про які останніми місяцями багато хто говорив, гарантовано після 2025 року.
Італія, Франція, Чехія, Румунія, Португалія, Словаччина, Болгарія, Польща та Угорщина вже висловили Європейському Союзу своє невдоволення та явну незгоду з впровадженням Євро-7, найвимогливішого стандарту у сфері забруднюючих викидів, яке торкнеться навіть електромобілів у 2025 році. Суворі правила означатимуть не лише зростання цін на додаткові розробки й обладнання для ДВЗ, але й звільнення кількох тисяч працівників у самій галузі та постачальників, які оцінюються приблизно в 10 000 працівників.
Skoda сподівається відкласти Євро-7
Без погодження цих країн Брюссель не зможе запровадити Євро-7, тому компетентний орган, Транспортна комісія, змушений відкласти його впровадження.
У Skoda вже очікують, що моделям Fabia, Scala та Kamiq гарантоване майбутнє у виробництві ще на кілька років і обійдеться без звільнення співробітників.
Мартін Ян, член ради директорів з продажу та маркетингу Skoda Auto, підтвердив у заяві для місцевої чеської газети, що компактні моделі мають майбутнє.
«Представники Європейської комісії та держав-членів, очевидно, вже зрозуміли, що це був абсолютно нереальний термін. Ми зараз обговорюємо тривалість відстрочки з моменту затвердження, це може бути від двох до п’яти років. Якщо це станеться, ми не будемо закривати жодні виробничі потужності, ми нікого не будемо звільняти, і в цьому сенсі, ми не будемо достроково припиняти вищезгадані моделі».
Ціни на нові автомобілі все одно зростуть
Кілька днів тому Асоціація європейських виробників автомобілів (ACEA) оголосила, що з 1,2 мільйона автомобілів, які виробляються щорічно, з новим стандартом Євро-7 буде неможливо виробляти від 300 000 до 400 000 компактних і доступних автомобілів на додаток до того факту, що ціни на базові моделі значно зростуть до 20 000 євро для найдешевшої комплектації.
У Skoda вважають, що у разі відкладення Євро-7, з’явиться час на адаптацію до нових обмежень на викиди, й ціни можна буде втримати на існуючих межах.