Стало відомо, які автомобільні бренди користуються найбільшою популярністю в Україні
Найулюбленішими брендами на ринку нових автомобілів виявилися Toyota та Renault, а машин з пробігом – Volkswagen. Останній лідирує як на внутрішніх перепродажах, так і серед імпорту з-за кордону.
У лютому цього року громадяни України придбали понад 3,6 тис. нових автомобілів. Це на 32,7% менше лютого-2022 та на 4,7% – січня-2023, повідомляє Інститут досліджень авторинку.
Число куплених б/в авто більше в 21,5 рази – 77,5 тис. Лютневий показник збігся з січневим, але на 21% менше торішнього результату.
Що стосується ринку нових машин, то 90,5% (3295 одиниць) було імпортовано з-за кордону, решта 345 од. – зроблено в Україні за допомогою великого нічного складання.
Велика частина нових авто “прописалася” у Києві (1120 од.) та Київській області (477 од.), а також у Дніпропетровській області (344 од.)
П’ятірка найпопулярніших брендів лютого виглядає так:
- Toyota (442 од., 12,1%);
- Renault (401 од., 11%);
- Volkswagen (316 од., 8,7%);
- BMW (274 од., 7,5%);
- Skoda (269 од., 7,4%).
На вторинному ринку частка внутрішніх перепродажів стабільно висока: 83% від загальної кількості угод купівлі-продажу – 64,4 тис. Найбільше реєстраційних операцій зафіксовано у столиці – 9,7 тис.
Топ-5 брендів авто з пробігом на внутрішньому ринку:
- Volkswagen (7,8 тис. од., 12,1%);
- ВАЗ (3,9 тис. од., 6,1%);
- Renault (3,8 тис. од., 5,9%);
- Skoda (3,6 тис. од., 5,7%);
- Toyota (3,5 тис. од., 5,4%).
Водночас найчастіше вживані машини, ввезені з-за кордону, “прописувалися” у Львівській області (1,6 тис. од.).
П’ятірка найпопулярніших брендів “свіжопригнаних” авто:
- Volkswagen (2,5 тис. од., 19,2%);
- Renault (1,5 тис. од., 11%);
- Skoda (1 тис. од., 7,8%);
- Ford (близько 1 тис. од., 7,2%);
- Nissan (0,8 тис. од., 5,9%).
avtosota.com