Subaru представив комплектацію Crosstrek Wilderness
Subaru вже відома своєю тягою за будь-яких погодних умов і здатністю працювати на нерівній дорозі завдяки стандартному повному приводу на кожній моделі, за винятком спортивного автомобіля BRZ, але в останні роки японський автовиробник стає все важчим на бездоріжжі та задоволення від водіння. Ця тенденція продовжується з появою Subaru Crosstrek Wilderness 2024 року, який дебютував на Міжнародному автосалоні в Нью-Йорку.
Разом із одноіменними варіантами Outback і Forester, Crosstrek Wilderness отримав унікальні компоненти підвіски, оновлений кузов із додатковим покриттям, щоб протистояти пошкодженням, і всюдихідні шини, які покращують зчеплення з брудом і снігом. Це на додаток до вже чудового повного приводу Crosstrek із розподілом крутного моменту та функції позашляхового водіння X-Mode. А зі стандартним 2,5-літровим чотирицилиндровим двигуном (спільно з комплектаціями Crosstrek Sport і Limited) Wilderness має конкурентоспроможну потужність, щоб допомогти йому долати важку місцевість.
Виглядає брудно
Як і вищезгадані моделі Forester і Outback Wilderness, посилений Crosstrek отримав нові передній і задній бампери з крутішими кутами під’їзду і з’їзду, шестикутну решітку радіатора Wilderness, ширшу обшивку колісних арок і справжній металевий передній захист. Протитуманні фари у формі шестикутника та матово-чорна наклейка на капот (призначена для зменшення відблисків) підкреслюють деякі стилістичні зміни, характерні для Wilderness, як і акценти мідного кольору на опорах рейлінгів, передньому та задньому бамперах та рокерні панелі. Значки Wilderness на передніх дверях і люку не залишають сумнівів щодо намірів Crosstrek.
Subaru оббив салон Crosstrek Wilderness стандартною синтетичною шкірою StarTex, яка є водостійкою та її легше чистити, ніж тканину чи натуральну шкіру. Стандартні всепогодні килимки та вантажний килимок забезпечують додатковий захист салону. З точки зору дизайну, значок Wilderness витиснений на підголівниках, а оздоблення стелі та стійки тепер затемнені для більш темного та спортивного вигляду. Бронзові акценти також прикрашають салон, з’являючись на центральній консолі та кермі. Як і всі Crosstrek, крім базової моделі, 11,6-дюймова інформаційно-розважальна система з бездротовою інтеграцією Apple CarPlay і Android Auto є стандартною.
Комплексні можливості
Завдяки більш міцній гумі для бездоріжжя Yokohama Geolandar і матово-чорним 17-дюймовим дискам на всіх чотирьох колесах Crosstrek Wilderness обіцяє ще більше зчеплення з важкими перешкодами.
Подолання цих труднощів стане результатом переглянутої підвіски з вищими пружинами та амортизаторами. Маючи дорожній просвіт 244 мм (порівняно з 218 мм у звичайного Crosstrek), нова підвіска також має кращий шарнір для покращеного зчеплення. Модель Wilderness дуже вигідно відрізняється від Ford Bronco Sport і її доступним кліренсом у 223 мм, а також 218 мм від Jeep Compass Trailhawk – насправді навіть звичайний Crosstrek досить гідно протистоїть своїм суперникам у цьому відношенні. Порівняно зі своїм побратимом, Wilderness також отримує гостріші кути заїзду та з’їзду.
Якщо цього недостатньо, Crosstrek Wilderness отримав систему X-Mode. Завдяки двом функціям – «Сніг/Бруд» або «Глибокий сніг/Брязь» — режим X забезпечує агресивнішу роботу від системи векторного розподілу крутного моменту на основі гальм, щоб сила рухалася до коліс із зчепленням.
Більше того, коли X-Mode активний, Crosstrek активує систему «Gradient Control» із низьким коефіцієнтом передачі, яка визначає, коли автомобіль рухається на низькій швидкості на крутому схилі. У цьому випадку CVT переходить до найнижчого передавального числа (4,066:1), щоб забезпечити кращу та плавнішу керованість по скелях і коліях – як і коротше передавальне число 4,111 замість 3,700. Як і базовий Crosstrek, контроль спуску з пагорба є стандартним.
Потужність і контроль
У поєднанні з цим стандартним CVT є 2,5-літровий чотирицилиндровий двигун. Однаковий із комплектаціями Sport і Limited, двигун видає адекватні 182 кінські сили і 176 фунт-фут крутного моменту, що краще, ніж 152 к.с. і 145 фунт-фут 2,0-літрового двигуна в базовій і преміум-версіях. Для порівняння, новий 2,0-літровий I4 з турбонаддувом Jeep Compass видає 200 к.с. і 221 фунт-фут, тоді як 1,5-літровий турбо-три двигун у Ford Bronco Sport отримує 181 к.с. і 190 фунт-фут.
Це може зробити Crosstrek Wilderness трохи менш спортивним, якщо його завантажити пасажирами та спорядженням. Однак доданий охолоджувач трансмісії дає Crosstrek Wilderness можливість тягнути вага 1587 кг порівняно з 907 кг в інших комплектаціях.
Як і більшість інших Subaru, Crosstrek Wilderness стандартно оснащений системою допомоги водієві EyeSight і активною безпекою. Адаптивний круїз-контроль, система запобігання виїзду зі смуги руху, попередження про гойдання, попередження про поперечний рух позаду та моніторинг сліпих зон є стандартними для Wilderness.
Ціна
Вартість Subaru Crosstrek Wilderness 2024 року починається від 33 290 доларів США, включаючи 1 295 доларів США за доставку. Єдиною опцією є пакет за 2270 доларів США, який включає люк, водійське сидіння з електроприводом і аудіосистему Harman Kardon із 10 динаміками, тому топовий екземпляр коштуватиме 35 550 доларів США. Це добре порівнює з Jeep Compass Trailhawk (який є 37 340 доларів в базі), тоді як Bronco Sport із порівнянним обладнанням коштує трохи менше 33 000 доларів, хоча з меншим кліренсом.
Економія палива все ще залишається під питанням, але з імовірно гіршою аеродинамікою та менш ефективним і коротким передавальним числом кінцевої передачі, Crosstrek Wilderness буде мати невелике зниження ефективності порівняно зі стандартною моделлю на 7.84 км/100 км.
Subaru Crosstrek Wilderness 2024 року буде представлено на Нью-Йоркському міжнародному автосалоні 2023 року, який розпочнеться 5 квітня.
motorcar.com.ua