Tesla прискорила найм персоналу для випуску пікапа Cybertruck, але аналітики не вірять у його масовість
За неофіційними даними, кількість попередніх заявок на придбання електричного пікапа Tesla Cybertruck вже перевищила півтора мільйона, хоча компанія Ілона Маска (Elon Musk) цього року тільки має намір налагодити їх випуск в обмежених кількостях. Вакансій, пов’язаних із виробництвом пікапа, на підприємстві в Техасі стає все більше, але аналітики не вважають, що він стане масовою моделлю у лінійці Tesla.
Учора спеціалізований ресурс Electrek звернув увагу на розширення переліку вакансій на підприємстві в техаському Остіні, пов’язаних із виробництвом електричних пікапів Cybetruck. Крім фахівців і керівників, що займаються збиранням кузова, батарей і силової установки, потрібні фахівці з обробки металу тиском і навіть його фарбування, хоча зовнішні панелі кузова електромобіля виготовлятимуться з високоміцної нержавіючої сталі і не фарбуватимуться. Ілон Маск раніше пропонував охочим надати індивідуальності своєму пікапу – обклеїти кузов кольоровою плівкою на свій смак. Очевидно, фарбуватимуться елементи силового каркаса кузова Cybertruck, які приховані від погляду під зовнішніми панелями з нержавіючої сталі.
Тим часом, аналітики Morgan Stanley взагалі не вірять у здатність чи готовність Tesla випускати електричні пікапи великими тиражами. Масовим виробом вони не стануть навіть до 2030 року, коли компанія зможе збирати по 500 000 пікапів на рік. При цьому загальні обсяги виробництва електромобілів Tesla на той час планується довести до 20 млн штук на рік. Як вважають експерти, за Tesla Cybertruck закріпиться імідж дорогої та рідкісної іграшки для обраних ентузіастів, і в чомусь ця модель нагадуватиме за своїм статусом спорткари Ferrari. Неабияка зовнішність Cybertruck буде популяризувати іншу продукцію Tesla, але з економічної точки зору виробництво та продаж пікапів істотного впливу на бізнес компанії зробити не зможуть.