Toyota анонсувала підняття цін на автомобілі
Протягом кварталу липня-вересня операційний прибуток Toyota впав на 25 відсотків до 562,7 мільярда ієн (3,87 мільярда доларів), тоді як маржа операційного прибутку впала до 6,1 відсотка з 9,9 відсотка роком раніше. Крім того, чистий прибуток скоротився на 32 відсотки до 434,2 мільярда ієн (3 мільярди доларів), і хоча дохід зріс на 22 відсотки до 9,22 трильйона ієн (63,8 мільярда доларів), це в основному сталося завдяки сприятливим курсам обміну валют.
За даними Auto News, підрозділи компанії у Північній Америці та Європі зазнали збитків у розмірі 24,9 мільярда ієн (172,3 мільйона доларів) та 77,2 мільярда ієн (534,2 мільйона доларів) відповідно.
Читайте також:
У відповідь керівники Toyota повідомили, що наближаються зміни цін, хоча компанія все ще вирішує, на скільки підвищити ціни.
«Ми справді ламаємо голову, намагаючись придумати відповідний рівень ціноутворення, — сказав директор із комунікацій Toyota Джун Нагата. — Ми почали максимально відображати ці вищі ціни на автомобілі».
Нагата додав, що автовиробник хотів би звести зміни цін до мінімуму, щоб вони все ще відповідали очікуванням покупців. Наприклад, клієнти в США очікують, що Corolla коштуватиме від 25 000 до 30 000 доларів.
«Ми хотіли б зберегти загальний імідж транспортного засобу та співвідношення ціни», — сказав він.
Японський виробник автомобілів планує випустити 9,2 мільйона автомобілів у фінансовому році, який закінчується 31 березня 2023 року, порівняно з початковою метою в 9,7 мільйона автомобілів. Це скорочення відбувається в першу чергу у відповідь на дефіцит напівпровідників.
«Ми вже подолали найгірше», — сказав про дефіцит директор із закупівель Toyota Казунарі Кумакура. «З-поміж 1000 напівпровідників, які використовуються в транспортному засобі, є принаймні деякі, котрі залишаться в дефіциті. Ми розмовляємо з постачальниками по одному, щоб визначити ризики».