Toyota Aygo X провалив «лосиний тест»
Японська марка Toyota презентувала абсолютно новий субкомпактний кросовер Aygo X лише минулого року й тому було дуже цікаво, як новинка подолає «лосиний тест».
Враховуючи, що це фактично хетчбек зі збільшеним кліренсом, то результати тесту ще більш цікаві.
Що таке «лосиний тест»?
Під час «лосиного тесту» імітується поява непередбачуваної перешкоди на дорозі, а тестований автомобіль має уникнути зіткнення та двічі швидко змінити смугу руху. Вдається це не всім машинам, а точніше не на будь-який швидкості.
Видання km77.com провело вже чимало подібних тестів й встановило «планку» швидкості нижче якої проходження тесту можна вважати провалом. Як видно з назви проекту – це 77 км/год.
Лосиний тест Toyota Aygo X
Як видно із нижченаведеного відео, на контрольній швидкості 77 км/год Aygo X не зміг виконати маневр ухилення. Недостатня поворотність була досить очевидною, через що кросовер не зміг повернутися на свою смугу руху.
Тобто у реальному житті об’їзд раптової перешкоди на дорозі зі швидкістю 77 км/год загрожує зіткненням зі зустрічним транспортом, оскільки кросовер не зможе повернутися на свою смугу.
Слід зазначити, що Aygo X не є потужним автомобілем, його трициліндровий двигун видає лише 72 кінські сили і 93 Ньютон-метри крутного моменту. Тим не менш, тестовий примірник кілька разів розганяли до 79 км/год та 82 км/год, аби теж спробувати пройти «лосиний тест».
Проте найкраща спроба для Aygo X відбулась на швидкості 70 км/год, що набагато менше, ніж еталонна швидкість авторів відео.
За словами тестувальників, система ESC на Aygo X реагувала повільно, тому не було жодного зниження швидкості, коли він починав маневр, що приводило до меншого зчеплення. Aygo X також використовував шини Michelin e-Primacy (175/65 R17), які зосереджені на ефективності, отже не пропонували гарного зчеплення, коли це було необхідно.
Зазначені два чинники призвели до того, що Aygo X не пройшов тест km77.com.
До речі, схожі проблеми мав хетчбек Ford Fiesta, який також провалив тест, й нова Skoda Fabia.