Toyota Crown перетворилась на спортивний седан
Нова Toyota Crown дебютувала ще в липні як своєрідна «відсутня ланка» між седаном і позашляховиком.
Орієнтований на тих, хто хоче отримати відчуття від водіння великого седана, але бажає мати практичність і легкість посадки позашляховика, Crown насправді не сильно спрямований в той чи інший бік.
Тим не менш, тюнер Aimgain вирішив підкреслити більш спортивну ДНК седана й створив новий екстер’єр моделі.
Дизайн
Комплект по суті усуває всі особливості позашляховика автомобіля, найпомітнішою з яких є суттєво занижена підвіска. Окрім цього, колісні арки та обшивка бампера Toyota тепер пофарбовані в колір кузова, а передня губа, бічні пороги та задня нижня частина з хромованими вихлопними отворами були додані для додаткової агресії.
Крім того, бокова обшивка дверей тепер також пофарбована в колір кузова, чого ще не було на жодній іншій індивідуальній моделі Crown, але це справді значно покращує зовнішній вигляд автомобіля. Останнім новим штрихом є набір коліс Aimgain GTM-CV, який обрамляє набір червоних гальмівних супортів Aimgain.
Під капотом
А якщо цей комплект приєднати до топової комплектації Platinum, то під капотом розміститься справжній гонщик.
2,4-літровий рядний чотирициліндровий гібридний двигун Crown з турбонаддувом видає пристойні 340 к.с. (254 кВт) і 400 фунт-фут (542 Нм) крутного моменту, що відповідає показникам інших спортивних седанів середнього класу, таких як Audi S4, Kia Stinger і Genesis G70.
Мало того, унікальна система повного приводу Platinum може передавати до 80 відсотків цієї потужності на задні колеса, що забезпечує більш бадьоре водіння.