Toyota GR86 перетворили на електромобіль для гонок
У задньопривідного купе Toyota GR86 є заводська трекова версія Cup у варіантах для кільцевих гонок Японії та США – вона бензинова, із звичайним для моделі 2,4-літровим мотором. Тепер же з’явилося екзотичне виконання — переведений на електротягу трековий болід. Це розробка приватної американської фірми Scalar Performance, тому електроваріант GR86 не має марки Toyota, а називається Scalar SCR1 Electric Touring Race Car.
Електромобіль створили так – з-під капота GR86 демонтували ДВЗ Toyota FA24D і замість нього встановили електромотор Hypercraft Stealth EV, привід на задню вісь зберігся. Потужність електродвигуна – 245 кВт (328 к.с.), крутний момент – 468 Нм. Двигун живить літій-іонна батарея ємністю 65 кВт*год, від станції швидкої підзарядки потужністю 150 кВт її можна заряджати за 20 хвилин. Споряджена маса такого купе – 1379 кг.
З місця до 60 миль/год (97 км/год) машина розганяється за 3,9 секунд, максимальна швидкість досягає 267 км/год.
Розробка має схвалення від Національної автоспортивної асоціації США для використання у професійних кільцевих змаганнях у класі електромобілів.