ПолiтДумка

Toyota LC Prado отримав серйозного конкурента, вийшла нова версія хардкорного позашляховика Maxus D90

12 сентября
08:32 2022

Toyota LC Prado отримав серйозного конкурента, вийшла нова версія хардкорного позашляховика Maxus D90

Останні два роки ринок хардкорних позашляховиків був надзвичайно активним. Один за одним з’являлися нові гравці серед яких MAXUS D90 Pro. А на нещодавньому автосалоні в Ченду був офіційно представлений MAXUS D90 Pro Sichuan-Tibet Road Edition 2022, випущений обмеженим тиражем в 500 одиниць. Виробник запропонував 5-, 6- та 7-місні версії за єдиною ціною в 279 800 юанів.

Toyota LC Prado отримав серйозного конкурента, вийшла нова версія хардкорного позашляховика Maxus D90

Як повідомляється, у фарбуванні кузова машини використовується вибухостійка фарба для броні AT-X, яка ефективно протистоїть механічним ушкодженням. На лицьовій стороні виділяється шестикутна яскраво-чорна решітка радіатора, а помаранчеве окантування додаткових повітрозабірників з боків бампера освіжає загальний зовнішній вигляд. Лінії по краях корпусу жорсткі та прямі, що відповідає позиціонуванню хардкорного позашляховика. Габарити автомобіля складають 5110х1996х1880 мм, а колісна база – 2950 мм. Задня частина MAXUS D90 Pro Sichuan-Tibet Road Edition відносно проста, але величезний бампер наголошує на його індивідуальності.

Toyota LC Prado отримав серйозного конкурента, вийшла нова версія хардкорного позашляховика Maxus D90

У салоні MAXUS D90 Pro Sichuan-Tibet Road Edition розміщено 12,3-дюймовий центральний екран управління, який має високу чіткість відображення інформації. Інтелектуальна система представлена Zhilian 2.0 та режимом експерта, який надає всебічні розважальні послуги, доступ до соціальних мереж, а також деякі функції безпеки.

Toyota LC Prado отримав серйозного конкурента, вийшла нова версія хардкорного позашляховика Maxus D90

Ходова частина оснащена передньою незалежною підвіскою на подвійних поперечних важелях і задньою інтегральною п’ятиважільною мостовою системою. Перевага такого компонування полягає в тому, що вона дозволяє ефективно контролювати поперечні коливання корми автомобіля на бездоріжжі, роблячи динаміку кузова більш стабільною та покращуючи зчеплення шин з дорогою. Механічна блокування диференціала заднього моста та електронна система підвищеного тертя також є «двома чарівними знаряддями» Maxus D90 Pro Sichuan-Tibet Highway Edition. У рух позашляховик наводиться 2,0-літровим дизельним агрегатом SAIC з подвійним турбонаддувом, що працює в парі з коробкою ZF 8AT.

nrj.com.ua


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Загреб пропускает первым и громит Слован в матче Лиги чемпионов

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!