У BMW запропонували купляти менше нових автомобілів
Моніка Дернаї, керівник групи сталого розвитку в BMW, розповіла аудиторії в Лондоні, що автомобільна промисловість може зменшити кількість відходів, заохочуючи людей залишатися на своїх існуючих автомобілях і модернізувати їх, щоб вони були актуальними, замість того, щоб постійно купувати нові моделі.
«Нам дійсно потрібно думати про продовження життя автомобілів; не маючи ринку вживаних автомобілів, де ви продаєте автомобілі один одному, але, можливо, візьмете автомобіль і подовжите його термін служби, – сказала вона. – Ідея може полягати в тому, що ви можете освіжити інтер’єр.
«Нам потрібні нові навички на ринку післяпродажного обслуговування та дизайн автомобілів таким чином, щоб можна було зняти сидіння та поставити нове сидіння — тоді це буде вживаний автомобіль, який виглядає як новий. У нього може бути той самий власник, який не купує новий автомобіль, але у нас все ще буде бізнес-модель BMW, і все суспільство виграє від цього».
Замкнутий цикл

Дернаї виступила на панельній дискусії на тему створення циркулярної економіки, ідея якої полягає в тому, щоб суспільство якомога більше використовувало та переробляло все та зменшувало відходи.
Хоча Дернаї припустила, що автомобільний ринок має змінитися, щоб бути сумісним з економікою замкнутого циклу, вона сказала, що все ще існує потреба у власності автомобіля.
«Чи можемо ми просто пересадити всіх на громадський транспорт? – спитала вона. – Я думаю, що відповідь – ні. Вас занепокоює громадський транспорт у Великій Британії, але якщо ви подивитесь на США, там ще більше занепокоєння. Тому я думаю, що ринок для автомобілів все ще є».
На заході також виступив Джефф Малган, професор колективного інтелекту, державної політики та соціальних інновацій в Університетському коледжі Лондона. Він розповів про такі міста, як Фрайбург у Німеччині, де автомобілі здебільшого заборонені, і всіх заохочують ходити пішки, їздити на велосипеді чи користуватися громадським транспортом. Однак він визнав, що така концепція може здатися «пуританською» та «авторитарною».