У модельному ряду Aston Martin поповнення з 671 поні під капотом
У січні ми вперше побачили наступника Aston Martin DB11 . На той час автомобіль уже носив свій серійний кузов і фари, проте офіційно його назва не була підтверджена. Сьогодні британський виробник представляє абсолютно новий DB12 , який знаменує собою нову еру для автовиробника зі значно більшою потужністю, кращою динамікою та ще вищим рівнем комфорту всередині.
Aston Martin настільки пишається своїм новим продуктом, що описує його як перший у світі супер-турер і ” найповнішу і найдосконалішу модель DB ” в історії компанії. Але варто відразу відповісти на головне питання – ні, поки немає згадки про V12 . Тим не менш, нещодавно оптимізований 4,0-літровий V8 з подвійним турбонаддувом, отриманий від Mercedes-AMG , тепер забезпечує набагато більшу потужність, ніж раніше, що робить DB12 ще потужнішим, ніж DB11 V12 .
Агрегат виробляє 671 кінську силу потужності. Це на 30 відсотків більше у порівнянні з його попередником V8 та на 41 к.с. більше, ніж у DB11 AMR з його форсованим 5,2-літровим V12 . Нове купе може розігнатися до 97 км/год лише за 3,5 секунди , а максимальна швидкість обмежена позначкою 325 км/год, пише CSN-TV.
Aston Martin заявляє, що внесла кілька важливих змін у двигун V8 , щоб зробити його функціональнішим, ніж раніше. До них відносяться модифіковані профілі кулачків, оптимізовані ступеня стиснення, турбонагнітач більшого діаметру і покращене охолодження завдяки повністю переробленій системі охолодження з двома додатковими допоміжними охолоджувачами поверх існуючого головного радіатора. DB1 2 є першою моделлю сімейства DB з електронним заднім диференціалом. V8 працює у парі з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач.
З погляду дизайну, DB12 поставляється зі знайомим, але повністю переробленим стилем. На передній панелі домінує гігантська решітка радіатора, оточена новими світлодіодними фарами. Над решіткою радіатора знаходиться остання ітерація емблеми Aston Martin , а під решіткою радіатора повністю змінений спліттер. Автомобіль має в базі 21-дюймові колеса, що приховують чавунні передні 400-міліметрові диски і 360-міліметрові задні диски. Безрамні бічні дзеркала заднього виду та дверні ручки врівень забезпечують більш гладкий дизайн і нижчий коефіцієнт лобового опору.
Однією з основних змін усередині салону – на додаток до масивної центральної консолі, орієнтованої на водія, і найтоншої шкіри алькантари – є абсолютно нова інформаційно-розважальна система, повністю спроектована та розроблена Aston Martin .
Aston Martin почне постачання нового DB12 у третьому кварталі цього року. Детальна інформація про ціни очікується ближче до дати надходження у продаж.