У Європі у продажу з’явився просунутий електричний фургон преміальної марки
Mercedes продовжує працювати на повну силу над оновленням та/або розширенням своєї пропозиції електромобілів. Підрозділ комерційних автомобілів німецького бренду також проводить особливий процес електрифікації. Останнім доповненням до модельного ряду став новий Mercedes eCitan.
Дуже цікавий компактний електричний фургон Mercedes змінив покоління. Він зазнав комплексного оновлення і включає безліч нововведень у плані зовнішнього вигляду, технологічного обладнання і, як можна було очікувати, також в електричній силовій установці.
Модель на естетичному рівні тісно пов’язана з автомобілем із ДВС. Крім відзнак, які вказують на його статус електромобіля, ми не знайдемо важливих відмінних елементів. Mercedes розділив модельний ряд eCitan на три варіанти моделей: Van , Mixto та Tourer . Крім того, є два розміри кузова: Compact та Long . Бренд підкреслив, що новий Mercedes eCitan Tourer буде доступний лише компактному розмірі. Оновлений фургон може додатково оснащений світлодіодними фарами High Performance і частково світлодіодними задніми ліхтарями.
У новому Mercedes eCitan Van зсувні двері, що широко відкриваються, і низький вантажний поріг в 57 сантиметрів забезпечують зручний і легкий доступ в салон. Це також полегшує навантаження та розвантаження вантажів. І, до речі, пасажирське сидіння можна скласти, щоб отримати додатковий простір і таким чином перевозити предмети завдовжки до 3,05 метра .
Варіант Tourer нового eCitan орієнтований на пасажирські перевезення. Задні двері із заднім склом та другі зсувні бічні двері входять до стандартної комплектації. Опціонально його можна оснастити звичайними задніми дверима.
Усередині нового eCitan ми виявимо, що перед нами цифровий та підключений фургон. Інформаційно-розважальна система MBUX (опція) оснащена семидюймовим сенсорним екраном. Вона сумісна з Android Auto та Apple CarPlay. Також є цифрове радіо та навігатор. Mercedes дозволяє конфігурувати варіанти Van та Tourer у лінійках комплектації Base та Pro , кожна з яких орієнтована на певну цільову аудиторію.
Щодо переліку систем допомоги при керуванні можна сказати, що він дуже широкий і різноманітний. Він має систему допомоги при торканні на підйомі, систему контролю втоми водія, систему допомоги при бічному вітрі, систему активної допомоги при гальмуванні, систему утримання смуги руху, систему контролю сліпих зон, систему обмеження швидкості з розпізнаванням дорожніх знаків та адаптивний круїз-контроль .
Оскільки це 100% електричний фургон, вся увага прикута до силової установки. “Серцем” нового eCitan є літій-іонний акумулятор ємністю 45 кВт/год . Енергія, що зберігається в акумуляторі, використовується в основному для живлення двигуна потужністю 90 кВт ( 122 к.с. ) з максимальним моментом, що крутить, в 245 Нм .
Акумулятор встановлений у нижній частині кузова перед задньою віссю, де він також захищений від зіткнень. Автомобіль здатний розвивати максимальну швидкість 132 км/год . Автономність нового eCitan досягає 284 кілометрів за циклом WLTP. Селектор режиму керування також надає вибір між профілями Eco і Cmfort. Залежно від вибраного режиму, пріоритет буде відданий, наприклад, ефективності. Крім того, вони поєднуються із трьома рівнями рекуперації енергії.
Логічно, що час заряджання змінюватиметься в залежності від електричної розетки. Акумулятор eCitan можна заряджати через зарядну станцію зі змінним струмом на 11 кВт або, опціонально, на 22 кВт за допомогою бортового зарядного пристрою. На станціях швидкого заряджання постійним струмом акумулятор можна заряджати потужністю до 80 кВт. Це дає можливість зарядити АКБ з 10% до 80% лише за 38 хвилин.
Прийом замовлень на новий eCitan вже відкрито на деяких ринках. Стартова ціна (у Німеччині) становить 36 000 євро . Спочатку він буде доступний у кузові фургон. Інші версії Tourer та Mixed будуть додані до асортименту пізніше.