В мережі зʼявились перші зображення повністю електричного Ford Explorer для європейського ринку
Ford представив свою найважливішу модель за останні десятиліття – електричний Explorer, розроблений спеціально для європейського ринку. Це перший із двох підтверджених електромобілів бренду, які використовуватимуть електричну платформу Volkswagen MEB.
За зовнішність електричного Explorer відповідав голова європейської студії дизайну Ford Амко Лінартс (Amko Leenarts). У кросовера мінімалістичний двооб’ємний кузов і просторий салон, як для компактної моделі довжиною 4460 мм. Об’єм багажного відділення – 450 літрів та 1400 літрів при складених спинках сидінь заднього ряду. У центральній консолі передбачено відсік для «дрібничок» на 17 літрів. Ще одна ніша для речей на 1,7 літри передбачена на передній панелі.
У стандартному оснащенні 15,0-дюмовий сенсорний портретний дисплей із останньою версією інформаційно-розважальної платформи Ford Sync, який можна зафіксувати вертикально або під кутом до 30 градусів. На нього винесено керування всіма ключовими функціями автомобіля та клімат-контролем. Також в наявності сенсорні та тактильні елементи управління, включаючи сенсорний вібруючий повзунок регулювання гучності.
На ринку електричний Explorer запропонують у двох задньопривідних (168 та 282 к.с.) та одній піднопривідній версіях. У топовій комплектації кросоверу обіцяно двомоторну силову установку (по одному на осі) потужністю 335 к.с. та спеціальний спортивний режим.
За попередніми даними, ємність тягової батареї складе 52 та 77 кВт•год залежно від версії. З більшою батареєю кросовер здатен проїхати під підзарядки біля 600 км. Електрична система підтримує заряджання потужністю до 170 кВт.
Вартість електричного Ford Explorer не озвучено. Серійне виробництво новинки запустять у середині 2023 року на оновленому заводі концерну у Кельні, де зараз збирають Fiesta. На ринку він конкуруватиме з цілим рядом компактних та середньорозмінних кросоверів, від Jeep Avenger і Mini Aceman до Hyundai Ioniq 5 і Skoda Enyaq iV.
autogeek.com.ua