В Україні продали перший кросовер від Huawei під назвою Seres SF5
На українському ринку з’явився новий кросовер Seres SF5 – це перший автомобіль, розроблений китайським гігантом електроніки Huawei.
Згідно з повідомленням AUTO-Consulting, в Україні вже продали перший екземпляр автомобіля від Huawei. Seres SF5 – це середньорозмірний кросовер довжиною 4700 мм та шириною 1930 мм, з колісною базою 2875 мм.
У салоні автомобіля Seres SF5, який виготовлений з високоякісної шкіри, є віртуальна панель приладів та великий сенсорний дисплей. Мультимедійну систему та програмне забезпечення розроблено Huawei.
Кросовер оснащений гібридною установкою – двома електромоторами загальною потужністю 551 к.с. та 1,5-літровим бензиновим турбомотором, який є генератором для підзарядки батареї місткістю 35 кВт-год, що дозволяє автомобілю проїхати 180 км на електротязі. Запас ходу автомобіля досягає 1000 км з баком бензину на 56 літрів. Розгін кросовера до 100 км/год займає 4,7 секунди.
В Україні кросовер Seres SF5 від Huawei коштує від 37 000 до 42 000 доларів в залежності від рівня оснащення.
Xiaomi теж не відстає від Huawei
Раніше повідомлялося, що і Xiaomi тестує свій перший автомобіль Modena в умовах зими.
Очільник Xiaomi Лей Цзюнь протестував новий електромобіль Modena в екстремальних умовах.
Китайський техногігант Xiaomi розпочав погодні випробування свого першого електромобіля Modena. У тестуванні машини на засніженій дорозі вирішив особисто взяти участь засновник та генеральний директор компанії Лей Цзюнь.
За інформацією CarNewsChina, випробування першого електромобіля Xiaomi проходять на півночі Китаю – у Внутрішній Монголії, де іменитий виробник електроніки з’ясовує його продуктивність та запас ходу в екстремальних умовах.
Прем’єра першого автомобіля Xiaomi очікується у 2024 році. Судячи з шпигунських знімків, що вже з’явилися, це буде повністю електричний седан з аеродинамічною формою кузова, довгим капотом і сенсором LiDAR на даху.
Продавати Xiaomi Modena планується в трьох версіях, кожна з яких буде оснащуватися суперсучасними чіпами 8295 від Qualcomm, які ще не надійшли в серійне виробництво.
Перші дві версії отримають залізо-фосфатні батареї Blade від BYD, сумісні з технологією зарядки 400 В. Третій дістанеться батарея Qilin (Цилін) від CATL, яка працюватиме в рамках 800-вольтової електричної архітектури, що дозволяє заряджатися від 0 до 80% 15 хвилин.