Вибираємо позашляховик. Який краще
Спочатку визначимося з вимогами, що пред’являються споживачами, що вибирають машину для поїздок бездоріжжям, наприклад, лісом.
Вам знадобиться машина з:
- Повним приводом (на передньопривідному кросовері можна застрягти в першій калюжі);
- Рамою (якщо йдеться не про сімейний автомобіль, то завдяки рамі домагаються збільшення прохідності машини, піднімаючи кузов над рамою);
- Містким багажником;
- Важливість кольору не така висока, хоча краще нейтральний відтінок. Якщо вибрати сріблясту або бежеву модель, на ній менше буде видно бруд або дрібні подряпини, що залишаються гілками;
- Дизельним двигуном, не обладнаним електронною системою запалювання, отже, ймовірність знерухомлення мотора при проходженні водної перешкоди буде мінімальною;
- Механічною коробкою передач, завдяки якій простіше вибратися із засніженої колії чи броду.
Досвідчені автомобілісти називають три основні характеристики, необхідні позашляховику, які є:
- Хоча б першого блокування диференціалів;
- Роздавальної коробки, що має знижувальну передачу;
- Обов’язково рамної моделі.
Автомобілісти ставляться до позашляховиків із жорсткими вимогами, стверджуючи, що міських версій авто для поїздки лісом не існує. Серед кращих варіантів називають в основному: Jeep Wrangler або Land Rover Defender або Nissan Patrol. Існують претенденти, які вважаються оптимальними для лісу та міста, серед яких називають: Subaru Forester (комплектація до 2007 року) або Mitsubishi Pajero або Toyota Land Cruiser.
Основна вимога, характерна доброму позашляховику, полягає у його надійності. Якщо машина долає перешкоду (від великої калюжі до забору), то поломка виявиться небезпечною.
Учасникам численних експедицій, включаючи рятувальні, нерідко доводилося займатися порятунком товаришів, які опинилися у непрохідних місцях. Вони стверджують, що за наявності крутого джипа доводиться далеко ходити за допомогою до тракториста.
Відповідаючи на запитання щодо кращої моделі для поїздки в експедиції, експерти назвали:
Toyota, відому практичним відсутністю поломок. Можна подолати 20 тисяч кілометрів і обмежитися заміною лампочки. Toyota є досить бюджетною в обслуговуванні, яка не потребує частих ремонтів.
- Nissan Patrol відома більш частими поломками, тому потребує вивчення матеріальної частини. Слід знати про клуб однодумців, які надають допомогу при проблемах. Навіть при деяких складностях і ніжному кузові машина залишається улюбленою та шанованою.
- Land Rover Defender зазнає більш частих поломок, що відбуваються кожні 5 тисяч миль. Defender при цьому відомий непоганими результатами поза асфальтом. Машина харизматична, з цікавим минулим, її алюмінієвий кузов наповнений пристрастю до подорожей та авантюризму.
На думку експертів, позашляховики не повинні поєднуватися з міськими авто, що є не комфортним і невигідним варіантом.
Якщо говорити про ідеальне співвідношення, водії, що люблять екстремальну їзду за межами асфальтового покриття, потребують вибору та купівлі як мінімум двох автомобілів. На одному з них вони зможуть кататись лісом, а інший зможуть використовувати для міських поїздок. Доступність такого варіанта є не у всіх. Тому міський кросовер після настання сезону полювання стає позашляховиком, а потім знову їздить асфальтом.