Влада Каліфорнії закликала не заряджати електромобілі вечорами
Добрі бажання покращити екологію та перейти на відновлювану енергетику ведуть до швидких законодавчих ініціатив та вимагають не менш швидких рішень на практиці.
Найчутливішою сферою в цьому випадку є електричний транспорт, якому необхідні потужні та стабільні джерела живлення та відповідна генерація. Причому проблеми виникають навіть сьогодні, коли електромобілів на дорогах дуже мало.
Вчора і сьогодні Каліфорнія зіткнулася із погіршенням проблем в енергосистемі, причиною яких стали екстремально спекотні погодні умови в штаті. У зв’язку з цим Каліфорнійський незалежний системний оператор (CAISO) посилив заклики до абонентів знизити споживання електроенергії у другій половині дня та ввечері, щоб уникнути аварійних відключень протягом наступних кількох днів.
Дефіцит електроенергії може досягати 4 ГВт при максимальному навантаженні на мережі 48,8 ГВт, а це загрожує віяловими відключеннями. Щоб уникнути аварій, наприклад, влада просить громадян не заряджати електромобілі з 16:00 до 22:00. Ці заклики звучать на тлі ухвалення у серпні закону про заборону в Каліфорнії з 2035 року продавати нові автомобілі з ДВЗ. Такі проблеми виникли не лише у Каліфорнії. Інші штати також зіткнулися з аномальною спекою та різким зростанням споживання електрики. Проблема ця системна і потребує системного підходу свого рішення. Очевидно, на федеральному рівні.