Volkswagen ID.7 дебютував із запасом ходу до 700 км
Volkswagen ID.7 дебютував як новий флагманський електричний седан марки й тепер про новинку стало відомо більше.
Комплектації
ID.7 доступний у двох комплектаціях: Pro та Pro S. Обидва мають електромотор потужністю 282 кінські сили (210 кіловат).
Pro постачається з акумулятором із загальною ємністю 82,0 кіловат-години (77,0 кВт-год нетто), який забезпечує орієнтовний запас ходу за циклом WLTP у 382 милі (615 кілометрів). Система підтримує зарядку постійним струмом потужністю 170 кВт.
Pro S отримає пакет із загальною ємністю 91,0 кВт-год (86,0 кВт-год нетто), що забезпечує приблизно 435 миль (700 км) їзди. Зарядна потужність постійного струму становить 200 кВт.
ID.7 має довжину 4961 міліметр та 2966 мм колісної бази (ці показники можна порівняти з електричним седаном Mercedes-Benz EQE). Без урахування зовнішніх дзеркал, VW пропонує ширину 1862 мм. Коефіцієнт лобового опору кузова становить від 0,23 в залежності від комплектації, яку обирає покупець.
Інтер’єр
Всередині ID.7 стандартно оснащений проекційним дисплеєм доповненої реальності. Ця технологія дозволяє розробникам створити спрощену панель приладів, яка показує лише законно необхідну інформацію, як-от швидкість автомобіля та різні попередження.
Завдяки системі доповненої реальності інформація виглядає на різних відстанях від водія. Наприклад, швидкість здається близькою, але стрілки повороту здаються далі. Інформація на дисплеї може включати такі речі, як розмітка смуг, інформація про відстань і обмеження швидкості. Елементи керування на кермі дозволяють налаштовувати інформацію на дисплеї відповідно до того, що хоче бачити водій.
15,0-дюймова інформаційно-розважальна система розташована в центрі приладової панелі. Сенсорні повзунки з підсвічуванням дозволяють регулювати температуру в салоні та гучність звуку.
Система Travel Assist включає адаптивний круїз-контроль і систему допомоги при зміні смуги руху. Технологія здатна виявляти обмеження швидкості та автоматично регулювати швидкість автомобіля.
VW рекламує, що ID.7 має найдосконалішу систему кондиціонування повітря бренду з часів Phaeton. Вентиляційні отвори мають двигуни, які переміщують їх вертикально та горизонтально, щоб система могла розподіляти повітря по великій площі кабіни. Система також реагує на голосові команди. Наприклад, водій, кажучи «Привіт, Айда, у мене холодні руки», спрямовує теплий порив на пальці людини і включає обігрівач керма.
Покупці можуть замовити високотехнологічні сидіння. Передні крісла доступні з регулюванням до 14 напрямків. Функція Climatronic використовує датчики температури та вологості для їх автоматичного нагрівання або охолодження. Масажна система має 10 повітряних подушок, а преміальна версія додає ще дві подушки для роботи над тазом і хребтом пасажира.
Додатковий панорамний люк має інтелектуальну скляну панель. Полімердисперсний рідкокристалічний шар дозволяє перемикатися між непрозорим і прозорим за допомогою кнопки або голосового керування.
VW виготовлятиме ID.7 для ринків Європи та Північної Америки на своєму заводі в Емдені в Німеччині. Виробництво розпочнеться вже у другій половині року, але про ціни поки не оголошено.
Галерея Volkswagen ID.7:
motorcar.com.ua