Volkswagen представив останній Golf GTI на «механіці»
Раніше вже повідомлялось, що Volkswagen Golf втратить «механіку». Проте аби вшанувати коробку передач, перш ніж вона зникне, автовиробник анонсував новий пакет 2024 Golf GTI 380 для моделей з ручним перемиканням, незалежно від комплектації, відзначаючи спадщину коробки передач.
Дизайн
Набір обладнання є стандартним для кожного Golf GTI з шестиступеневою механічною коробкою передач і має кілька візуальних покращень. Він їздить на 19-дюймових глянцевих чорних алюмінієвих дисках від Golf R 20th Anniversary Edition, на які компанія одягає літні шини. Volkswagen також фарбує дах і кришки дзеркал у глянцевий чорний колір, який контрастує зі стандартними червоними акцентами екстер’єру GTI.
Глянцево-чорні деталі автомобіля виділятимуться на тлі різних кольорів кузова. Ексклюзивом для GTI 380 є Graphite Grey Metallic, але клієнти також можуть обрати Atlantic Blue Metallic, Deep Black Pearl, Kings Red Metallic, Moonstone Grey, Opal White Pearl або Reflex Silver Metallic.
Всередині
Усередині між сидіннями розташована ручка перемикання передач у стилі м’яча для гольфу, яка є основним елементом моделі з моменту її створення. У комплектаціях GTI S і GTI SE бренд пропонує класичні тканинні сидіння Scalepaper Plaid у стандартній комплектації. Шкіряні сидіння Vienna є стандартними для комплектації Autobahn і опціональними для SE.
Пакет отримав свою назву від внутрішнього коду моделі Mk8. Він віддає належне GTI 337 2002 року, який замінив внутрішнє позначення від Mk1 GTI.
Під капотом GTI 380 знаходиться 2,0-літровий чотирициліндровий двигун моделі EA888 з турбонаддувом. Мотор виробляє 241 кінську силу, які також доступні з семиступеневою автоматичною коробкою передач із подвійним зчепленням, яку Volkswagen продовжить пропонувати у варіантах хот-хетч і Golf R.
Так, навіть комплектація R втрачає ручку перемикання передач після 2024 модельного року. Хоча 380 не отримує жодних оновлень двигуна, він стандартно постачається з адаптивною системою амортизації DCC.
Volkswagen Golf GTI 380 S 2024 року стартуватиме від 32 485 доларів (без врахування доставки), коли модель надійде в продаж на початку осені. SE обійдеться в 37 285 доларів США, а найвища специфікація Autobahn – 40 625 доларів США.
Хоча втрата GTI з механічною коробкою є сумною новиною, це, звичайно, не кінець для моделі. Заявка на торговельну марку свідчить про те, що автовиробник планує електрифікувати культовий хот-хетч, причому буква «I» у словесному знаку зміниться на блискавку, але така модель буде випущена ближче до кінця десятиліття. «Гольф» восьмого покоління все ще новий і збирається пройти оновлення в середині генерації, тому версія наступного покоління, ймовірно, стане реальністю через кілька років.
motorcar.com.ua