Volkswagen витратить 460 мільйонів євро на запуск виробництва електромобілів у Вольфсбурзі
Найбільший автозавод на планеті повністю перейде на електромобілі у 2033 році.
Обсяг інвестицій, необхідний для адаптації головного підприємства Volkswagen у Вольфсбурзі, складе близько 460 млн. євро. Про це заявив гендиректор підрозділу пасажирських автомобілів VW Томас Шефер. Повідомляється, що персонал заводу вже почав готувати до виробництва електромобілів.
Здебільшого гроші будуть направлені на підготовку до виробництва автомобілів на модульній електроплатформі MEB, першим з яких стане хетчбек ID.3. Перші скетчі оновленої версії свого нового серійного електромобіля німецький концерн представив минулого тижня.
Зараз підприємство у Вольфсбурзі випускає все сімейство Golf, а також компактвени Touran, кросовери Tiguan та Seat Tarraco, а ID.3 збирається на заводах у Дрездені та Цвіккау. Задіяти ще один завод німці хочуть через дефіцит комплектуючих: черга на ID.3 розтягнулася на рік.
Пробну партію оновлених ID.3 у Вольфсбурзі зберуть уже наприкінці 2023 року.
Запуск повномасштабного виробництва електромобіля намічено на 2024 рік, а на проектну потужність оновлене підприємство вийде у 2025 році
До цього моменту на конвеєр стануть інші ID-моделі. Наприклад, Шеффлер анонсував появу кросовера на модернізованій платформі MEB+. Подробиць поки що небагато, проте заявлено, що запас ходу в таких машин буде більшим, а необхідний час зарядки – меншим, тобто, швидше за все, готується перехід із 400-вольтової архітектури на 800-вольтову.
Тягові акумулятори для всіх електромобілів VW з 2025 року почне випускати підприємство в Зальцгіттері: подальша уніфікація та спрощення логістичних ланцюжків покликані впоратися з дефіцитом батарей.
Вже наступного року скляним коридором пустять перші електромобілі.
Повністю “електричним” завод у Вольфсбурзі стане не пізніше 2033 року. До цього моменту в компанії розраховують цілком відмовитися від виробництва бензинових та дизельних машин (принаймні в Європі). У 2035 році на території Євросоюзу набуде чинності заборона на продаж автомобілів із ДВЗ.
Наразі вольфсбурзьке підприємство є найбільшим автозаводом у світі, його виробничі потужності дозволяють випускати понад 800 тис. машин щорічно.