вона стане дешевшою за популярні пікапи від Ford
Пікап Tundra проектувався з прицілом на американський ринок. Тому японські інженери та маркетологи уважно стежать за головними конкурентами Тундри в США – пікапами Ford та GMC, – щоб хоч у чомусь їх випереджати.
Якщо до появи «китайців» на американському ринку Toyota була привабливішою з погляду ціни, то нині про ті часи «японцю» залишається лише ностальгувати. Однак, у плані співвідношення ціни-якості Тундрі, як і раніше, конкурентів немає і не передбачається. Toyota Tundra нового, вже третього покоління, наочний доказ цього.
Автомобіль зазнав серйозних змін буквально у всьому: і у зовнішності, і в інтер’єрі, і в лінійці силових агрегатів. Почнемо, як водиться, з обличчя.
Нова Тойота Тундра стала ще більш «американською»
Для повноти образу залихватського ковбоя їй не вистачає лише окремих фар, а ось широкі грати радіатора, масивний бампер і класичні величезні крила над овальними колісними арками у неї є. Плюс солідний пластиковий обвіс по арках та обом бамперам. Новинка отримала модні світлодіодні фари і такі ж додаткові світлодіодні ДХВ, що підкреслюють логотип компанії-виробника на решітці радіатора.
Салон автомобіля прикрасила нова панель приладів – тепер вона віртуальна та ідеально узгоджується з сенсорним дисплеєм, на який виведено управління більшістю інтелектуальних опцій автомобіля. Напевно, вперше розмір цього дисплея вдвічі перевищив розмір приладової панелі. Причому дисплей стаціонарний і не складається під торпеду, як було раніше.
Все це вимагало значно переглянути компонування всієї передньої частини салону, але японські конструктори цим не обмежилися, а замінили крісла кабіни на більш ергономічні.
Характеристики нової Toyota Tundra
Основним силовим агрегатом оновленої Тундри залишився той самий 3,5-літровий бензиновий двигун з подвійним механізмом турбонаддува, що видає під 400 к. с. Однак, у топових версіях цей двигун підсилює ще й електричний двигун, доводячи сукупну потужність автомобіля до 443 к. с.
Це значно більше, ніж у китайських пікапів і майже стільки ж, скільки у Форда. Різниця в тому, що японський пікап, як очікується, буде дешевше Форд серії F на 6000 американських доларів.
Купуючи Тундру в максимально зарядженій комплектації, покупцеві доведеться доплатити ще тисячу доларів, але, повірте, ця машина того вартує.
Раніше повідомлялося, що відзначаючи шістдесятиріччя бренду в Таїланді, Toyota презентувала електричний пікап, створений на базі нинішнього покоління Hilux.
Автомобіль отримав назву Hilux Revo BEV Concept, але, на жаль, його технічні характеристики наразі невідомі.
Що можна сказати з упевненістю, так це те, що базується він на Hilux із двигуном внутрішнього згоряння, хоча й зазнав ряд зовнішніх змін, щоб відрізнятись від версії з ДВЗ. Ці зміни найбільш помітні в передній частині, де з’явилися закриті радіаторні грати і добре помітний роз’єм для зарядки.