VW побудує електричний позашляховик із великим запасом ходу у Вольфсбурзі
Позашляховик розміром з Tiguan використовуватиме розроблену автовиробником електричну платформу MEB, яка забезпечить більш високу швидкість заряджання та більший запас ходу.
Volkswagen заявив, що інвестує 460 мільйонів євро (482 мільйони доларів) у свій завод у Вольфсбурзі, щоб збільшити виробництво повністю електричного компактного хетчбека ID.3 та нового електричного позашляховика розміром з Tiguan. За словами генерального директора VW Томаса Шефера, позашляховик буде заснований на новій версії електричної платформи MEB автовиробника під назвою MEB+, яка забезпечить більш високу швидкість заряджання та більший запас ходу.
Позашляховик доповнить існуючі електричні позашляховики VW ID.4 та ID.5, йдеться у заяві Шефера у середу. Він використовуватиме високо стандартизований уніфікований елемент автовиробника, який вироблятиметься на заводі VW у Зальцгіттері, починаючи з 2025 року.
У концерні не назвали термінів виробництва нового позашляховика. За заявою Volkswagen, його платформа MEB+ забезпечить запас ходу до 700 км і значно скоротить час зарядки завдяки максимальній потужності заряду в 175–200 кВт.
Щоб покращити використання виробничих потужностей на заводі у Вольфсбурзі, VW також перенесе випуск ID.3 у Вольфсбурзі. Часткове виробництво ID.3 розпочнеться наступного року, а повне виробництво заплановане на 2024 рік. Виробництво автомобіля також продовжиться на заводі у Цвіккау у Німеччині.
На заводі у Вольфсбурзі працює близько 60 000 робітників, які виробляють моделі з класичними ДВЗ, включаючи Golf, Tiguan та Touran. Виробництво флагманського заводу йшло низхідною спіраллю з 2015 року, коли він виробив близько 800 000 автомобілів, після чого випуск різко скоротився з початку пандемії коронавірусу до менше 400 000 на рік.
Аmpercar.com