Як виглядала найрідкісніша «Таврія», яка створювалася для ралі (Фото)
Дітище Запорізького автомобілебудівного заводу ЗАЗ-1102 “Таврія” випускалося у багатьох модифікаціях, але найбільше з автомобілем експериментували народні умільці.
Наприклад, мало хто знає, що в Естонії було створено ралійну версію української “Таврії” – ЗАЗ-1102 ERF-Mobile.
Ралійна “Таврія” мала цікаву конструкцію: задня частина автомобіля відкидалася, а в передній частині розміщена система додаткового охолодження двигуна, а також система відведення зайвих вихлопних газів.
ЗАЗ-1102 ERF-Mobile був побудований на трубчастому каркасі та мав розширену колісну базу, що дозволяло посилити стійкість машини, а також здійснити компонування ще двома додатковими повітропроводами для охолодження двигуна.
Ралійна версія “Таврії” була оснащена 140-сильним двигуном від ВАЗ-2106, який помітно розширював швидкісні здібності автомобіля. Як відомо, ідейним натхненником проєкту виступив керівник спорттехклубу студії “Естрекламфільм” К. Кеель.
Модифікована “Таврія”, на жаль, так і не показала себе на престижних перегонах і довгий час вважалася загубленою, проте була знайдена після тривалої реставрації, стала експонатом транспортного музею Естонії.
mmr.net.ua