Японські автомобілі подорожчають у всьому світі з нового року
Зростання вартості матеріалів та падіння єни штовхає виробників на коригування цін.
Японські автовиробники розглядають можливість підвищення цін на машини у наступному році, повідомляє Japan Times. За даними опитування, проведеного виданням, 23 відсотки з 80 провідних японських компаній, до яких увійшли Toyota, Nintendo і Shiseido, збираються переглянути цінову політику. Ще 49 відсотків опитаних зазначили, що обмірковують такий крок, але остаточного рішення наразі не ухвалили.

Респонденти назвали кілька причин, через які їм доведеться піднімати ціни. Основними виявилися зростання вартості матеріалів та сировини, подорожчання логістики, а також локальна проблема — зниження курсу єни щодо інших світових валют. Національна валюта Японії поступово падає до долара та євро з 2020 року, причому тенденція помітно посилилася навесні 2022-го.
У листопаді споживчі ціни в Токіо зросли на 3,6 відсотка в порівнянні з минулим роком, що виявилося рекордом з 1982 року.
Toyota раніше вже заявляла про майбутній перегляд цінової політики. Третій квартал поточного фінансового року став збитковим через ціни на матеріали, що злетіли, тривалий брак мікрочипів і зупинок виробництв. Вихід із кризи керівництво бачить у підвищенні цін на «початкові» моделі, такі як Yaris та Corolla.
Водночас компанія поспішила заспокоїти споживачів, заявивши, що подорожчання буде «обмеженим» і моделі збережуть імідж доступних. Першим зростання цін має відчути ринок США.
Аmpercar.com