ПолiтДумка

«Запорожець» перетворився на Audi EP4

13 июля
12:16 2023

Модель NSU Prinz, яка була натхненником для ЗАЗ-966, отримала продовження у проекті електричного автомобіля Audi EP4.

Заводу Audi в Некарзульмі в Німеччині цього року виповнюється 150 років, і щоб відзначити цей момент, автовиробник вирішив зробити щось особливе у вигляді автомобіля, на капоті якого навіть немає логотипу з чотирма кільцями. 

Трохи історії 

NSU Prinz

До того, як Audi стала сучасним виробником розкішних автомобілів, якого ми знаємо сьогодні, вона була відома як Auto Union, а завод у Некарзульмі, який зараз виробляє седани A6 і A8, був власністю NSU, яка виробляла велосипеди, мотоцикли та автомобілі. У якийсь момент історії бренд із Некарзульма був найбільшим виробником мотоциклів у світі, а пізніше почав продавати перший в історії легковий автомобіль з двигуном Ванкеля. Іншими словами, NSU тоді був досить великою компанією. 

Однак, порівняно з іншими марками автомобілів у Німеччині, це все ще була відносно невелика компанія, тому в 1969 році її поглинув Volkswagen, який об’єднав NSU з Auto Union і повернув бренд Audi до життя, поклавши кінець бренду NSU, автомобілі якого продавалися лише до 1973 року. 

NSU Prinz 4

Серед цих останніх моделей був NSU Prinz 4, компактний дводверний седан, який оснащувався встановленим ззаду двоциліндровим двигуном з повітряним охолодженням об’ємом 598 куб, який видавав приблизно 30 кінських сил, коли він був новим.  

Подейкують, що саме дизайн NSU Prinz 4 був покладений в основу ЗАЗ-966, який вироблявся в Україні. 

Відродження минулого 

Audi EP4

Тепер Audi вирішила воскресити та модернізувати модель Prinz 4L, виготовлену в 1971 році, до 150-річчя заводу. І щоб зробити все ще цікавіше, німецький бренд дав завдання електрифікувати старіючу класику команді з 12 стажерів, які впоралися з приголомшливою роботою. 

Зрештою, лише частина оригінального автомобіля пережила трансформацію: старий двоциліндровий двигун замінили електродвигуном потужністю 240 к.с., який перейшов від Audi e-tron 2020 року випуску, а бак, який раніше розміщався під переднім капотом, витягнули, аби на його місце встановили високовольтний акумулятор від гібрида Audi Q7 TFSI e quattro. 

Audi EP4

Змінений піддон від Audi A1, включаючи гальма та осі, зайняв місце оригінального днища автомобіля, тоді як кузов був значно змінений і розширений. Також є досить великий задній спойлер, який прикручений безпосередньо до каркаса безпеки, що означає, що він проходить через заднє скло. 

Проект отримав назву EP4, що розшифровується як «Electric Prinz 4», і був пофарбований у кольори Suzuka Gray і Brilliant Black, а величезне заднє крило отримало вкраплення Signal Yellow. 

Дизайн

Audi EP4

Всередині радикальний електричний рестомод настільки простий, наскільки це можливо: одноплатний комп’ютер і відповідний екран обслуговують прилади та дисплеї, є два ковшеподібні сидіння Recaro Podium і каркас безпеки Signal Yellow. 

«Проект дав нашим учням можливість вільно працювати з різними техніками та матеріалами, — сказав Тімо Енглер, керівник відділу технологій/логістики навчальних транспортних засобів. — Наприклад, окрім електроприводу використовували 3D-друк — другу технологію майбутнього. Вуглецеве волокно, знайоме з автоспорту, також використовувалося для переднього капота». 

Audi EP4

Якщо переглянути фотографії розробки, то можна побачити досить агресивний електрокар. Було б цікаво, якби він й насправді перетворився у серійну модель. 

motorcar.com.ua


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

10 найбагатших людей світу заробили понад $60 млрд завдяки перемозі Трампа на виборах — Bloomberg

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!