«Запорожець» перетворився на Audi EP4
Заводу Audi в Некарзульмі в Німеччині цього року виповнюється 150 років, і щоб відзначити цей момент, автовиробник вирішив зробити щось особливе у вигляді автомобіля, на капоті якого навіть немає логотипу з чотирма кільцями.
Трохи історії
До того, як Audi стала сучасним виробником розкішних автомобілів, якого ми знаємо сьогодні, вона була відома як Auto Union, а завод у Некарзульмі, який зараз виробляє седани A6 і A8, був власністю NSU, яка виробляла велосипеди, мотоцикли та автомобілі. У якийсь момент історії бренд із Некарзульма був найбільшим виробником мотоциклів у світі, а пізніше почав продавати перший в історії легковий автомобіль з двигуном Ванкеля. Іншими словами, NSU тоді був досить великою компанією.
Однак, порівняно з іншими марками автомобілів у Німеччині, це все ще була відносно невелика компанія, тому в 1969 році її поглинув Volkswagen, який об’єднав NSU з Auto Union і повернув бренд Audi до життя, поклавши кінець бренду NSU, автомобілі якого продавалися лише до 1973 року.
Серед цих останніх моделей був NSU Prinz 4, компактний дводверний седан, який оснащувався встановленим ззаду двоциліндровим двигуном з повітряним охолодженням об’ємом 598 куб, який видавав приблизно 30 кінських сил, коли він був новим.
Подейкують, що саме дизайн NSU Prinz 4 був покладений в основу ЗАЗ-966, який вироблявся в Україні.
Відродження минулого
Тепер Audi вирішила воскресити та модернізувати модель Prinz 4L, виготовлену в 1971 році, до 150-річчя заводу. І щоб зробити все ще цікавіше, німецький бренд дав завдання електрифікувати старіючу класику команді з 12 стажерів, які впоралися з приголомшливою роботою.
Зрештою, лише частина оригінального автомобіля пережила трансформацію: старий двоциліндровий двигун замінили електродвигуном потужністю 240 к.с., який перейшов від Audi e-tron 2020 року випуску, а бак, який раніше розміщався під переднім капотом, витягнули, аби на його місце встановили високовольтний акумулятор від гібрида Audi Q7 TFSI e quattro.
Змінений піддон від Audi A1, включаючи гальма та осі, зайняв місце оригінального днища автомобіля, тоді як кузов був значно змінений і розширений. Також є досить великий задній спойлер, який прикручений безпосередньо до каркаса безпеки, що означає, що він проходить через заднє скло.
Проект отримав назву EP4, що розшифровується як «Electric Prinz 4», і був пофарбований у кольори Suzuka Gray і Brilliant Black, а величезне заднє крило отримало вкраплення Signal Yellow.
Дизайн
Всередині радикальний електричний рестомод настільки простий, наскільки це можливо: одноплатний комп’ютер і відповідний екран обслуговують прилади та дисплеї, є два ковшеподібні сидіння Recaro Podium і каркас безпеки Signal Yellow.
«Проект дав нашим учням можливість вільно працювати з різними техніками та матеріалами, — сказав Тімо Енглер, керівник відділу технологій/логістики навчальних транспортних засобів. — Наприклад, окрім електроприводу використовували 3D-друк — другу технологію майбутнього. Вуглецеве волокно, знайоме з автоспорту, також використовувалося для переднього капота».
Якщо переглянути фотографії розробки, то можна побачити досить агресивний електрокар. Було б цікаво, якби він й насправді перетворився у серійну модель.
motorcar.com.ua