В Україні виставили на продаж морський порт

Фото: Александр Славский / Facebook
До початку великої війни порт Усть-Дунайськ був майже забутий, але зараз виявився затребуваним
За січень – вересень цього року порт Усть-Дунайськ отримав 848 тисяч гривень чистого прибутку, зазначили у ФДМ.
“До великої війни про Усть-Дунайськ майже всі забули. Основні інвестиції йшли в інші морські порти. Але цього року Усть-Дунайськ почав відігравати найважливішу роль у світовій продовольчій безпеці. Він одним з перших відновив роботу після початку повномасштабного вторгнення російської армії. Він має великий потенціал для розвитку експорту продовольства. Для цього потрібні інвестиції, які може принести приватний бізнес”, – сказав голова Фонду держмайна Рустем Умеров.
Відомо, що після початку війни порт було заблоковано. Проте вже 1 квітня він поновив роботу. Того дня звідти вийшло перше судно. Відтоді порт перевалив на експорт 153 тисячі тонн зерна. Крім того, він обробляє імпортні вантажі, наприклад, сіль, рис. З 1 квітня порт перевищив 58,3 тисячі тонн імпортних споживчих товарів.
За січень – вересень цього року Усть-Дунайськ отримав 848 тисяч гривень чистого прибутку. За січень – листопад він сплатив понад 9 млн. гривень податків до бюджетів усіх рівнів.
Порт складається з трьох активів: самого порту у місті Вилкове Одеської області, портопункту Кілія в однойменному місті та бази обслуговування спеціальних суден ліхтеровозів на острові Шабаш. Безпосередньо вантажно-розвантажувальні роботи проводяться в портопункті Кілія, розташованому на 54 км річки Дунай. Паспортні глибини біля причалу – 3 м, фактичні – 1,5 м.
korrespondent.net