Олег Винник — у Forbes: що повідав журнал для мільйонерів про найбільш затребуваного артиста України
Улюбленець і кумир мільйонів жінок Олег Винник став героєм листопадового номера престижного журналу Forbes Україна. У великому інтерв'ю давній друг і продюсер музиканта Олександр Горбенко розповів, як Виннику вдалося пройти шлях від юного музиканта в сільському клубі на Черкащині до співака, який на своїх сольних концертах збирає стадіони. Природно, йшлося й про те, скільки зараз "коштує Винник", і як його команді вдається поєднувати творчість із комерцією.
На сьогодні Олег Винник — не тільки один з найбільш популярних та улюблених, але й найдорожчий український артист.
А лише сім років тому його ім'я мало хто знав, і воно майже нічого не говорило досвідченому столичному слухачеві. Винник і Горбенко розробили дуже грамотну стратегію "завоювання Києва", а з ним і всіх інших українських міст і сіл.
Спочатку пропонували послухати пісні у виконанні Олега користувачам Мережі. Потім, разом із Мережею, приростала й популярність музиканта. У 2013 році вони вирушили в концертний тур невеликими містами України. У той час слава вже йшла попереду нього, і вінцем туру став у 2014 році великий сольник у палаці Україна. Після нього у тому ж році і в тій же концертній залі він ще двічі збирав публіку своїми сольними виступами.
З тих пір Олег Винник — зірка. Повноцінна, яскрава і високооплачувана. У минулому, 2019, році, він дав 50 сольних концертів. Квитки на його концерти продавалися за ціною 28-35 доларів. Не важко підрахувати, що за рік Винник заробив близько 5,6-7 мільйонів в американській валюті.
Не менш насиченим обіцяв стати і нинішній рік, однак Винника, як і інших працівників шоу-бізнесу, сильно підкосив коронавірус. Та він усе ж виступив на НСК "Олімпійський" … без глядачів. Це шоу можна було подивитися онлайн, але не в загальному доступі. Вартість віртуальних квитків склала від 7 до 20 доларів. Загалом, було продано 79 000 таких квитків.
Ще один спосіб заробітку — участь у рекламі. Олег Винник — дороге рекламне обличчя. Дешевше, ніж за 100 тисяч доларів, він працювати не погоджується. Корпоративи з ним — теж не кожному замовнику по кишені. Його 45-хвилинний виступ на корпоративі коштує від 50 тисяч доларів і вище. Тримати цінову планку спонукає не тільки бажання побільше заробити, а й статус. Кумир мільйонів має коштувати дорого.
Вони давно оцінили силу і вплив соцмереж. У Олега Винника — 2,5 мільйона підписників. Серед українських артистів більше — тільки у Святослава Вакарчука. Але той не тільки співак, а ще й політик.
Винник та його продюсер активно користуються послугами соціологів, щоби точно знати запити публіки і визначити резерви для зростання. Загалом, досвід Олега Винника та його продюсера ще раз підтверджує: сучасний артистичний світ недаремно називають шоу-бізнесом. У ньому порівну і від шоу, і від бізнесу, а інакше — ніяк.
Нагадаємо, Олег Винник недавно доволі важко переніс коронавірус. Він навіть змушений був відмовитись від участі в шоу "Танці з зірками". Від інфекції співак уже позбувся, а ось від її наслідків ще ніяк не може. Артист каже, що після перенесеного стресу організм відновлюється насилу.