ПолiтДумка

ПриватБанк блокує карти клієнтів через неіснуючі скарги: всі подробиці

30 сентября
09:41 2020

ПриватБанк в черговий раз заблокував клієнту доступ до його грошей з незрозумілої причини. За словами клієнта, всі карти в один момент банк заблокував нібито по чийсь скарзі. Однак, до цього ні про які скарги відомо не було. Своїм негативним досвідом роботи з ПриватБанком користувач поділився на сайті Мінфіну.

"У суботу вранці в кафе не зміг розрахуватися карткою. Зайшов в Приват24 всі карти виявилися заблоковані — всі карти Універсальна і Ключ до рахунку. Набрав 3700, щоб уточнити, в чому проблема. Працюю з банком з 2003 року — ніколи проблем з ним не було, картки не блокувалися самі по собі. Оператор відповіла, що карти були заблоковані о 3 годині ночі в суботу, нібито за чиєюсь скаргою", — розповів клієнт.

ПриватБанк пообіцяв вирішити проблему протягом трьох днів, однак, цього не сталося. Клієнт, який з 2003 року обслуговується в цій фінустанові, здивований якістю зворотного зв'язку і халатністю банку.

"Крайнє здивування викликає ситуація, при якій банк витрачає величезні кошти на залучення нових і утримання старих клієнтів (я про рекламу), і тут же блокує свого давнього лояльного клієнта (на хвилиночку, ділові відносини з банком були встановлені ще 17 років тому)", — сказано у відгуку.

ПриватБанк блокує карти клієнтів через неіснуючі скарги: всі подробиці Раніше стало відомо про інцидент, коли ПриватБанк списав гроші з картки клієнта, але гроші банкомат так і не видав.


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Лідер республіканців закликав Сенат підтримати пакет із допомогою Україні, Ізраїлю й Тайваню

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!