ПриватБанк відмовляє клієнтам у поверненні гарантованих коштів: українці втрачають великі гроші
ПриватБанк оформляє своїм клієнтам додаткову гарантію на повернення коштів за скасовані авіарейси, але в разі скасування рейсів клієнти не можуть отримати назад свої гроші. Про це розповіла обурена клієнтка ПриватБанку, яка потрапила в таку ситуацію. Свій негативний відгук вона залишила на сайті Мінфіну.
За словами жінки, при купівлі авіаквитків вона оформляла додаткову гарантію за дві тисячі гривень, але коли рейси були скасовані, у банку відповіли, що повернення коштів можливе тільки після завершення карантину. Попередньо карантин триватиме в Україні до Нового року, і до цього часу банк нікому повертати гроші не буде.
"Багато років користуюся банком. Просто в шоці зараз. Хіба так можна працювати з людьми, які ваші клієнти багато років? Буду звертатися куди тільки можна. Це абсолютно неприйнятно!", — заявила клієнтка ПриватБанку.
Ймовірно, після закінчення карантину клієнтка отримає назад гроші за свої квитки. Таких як вона, в Україні вже сотні людей. Заявку на повернення можна оформити онлайн через Приват24. На якій підставі ПриватБанк обіцяє повернути всім гроші тільки після карантину, клієнтам не повідомляють. Ніякими нормативно-правовими актами таке рішення не підкріплено.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк і Ощадбанк масово закривають відділення по Україні.