ПолiтДумка

ПриватБанк відмовляє клієнтам у поверненні гарантованих коштів: українці втрачають великі гроші

15 октября
11:32 2020

ПриватБанк оформляє своїм клієнтам додаткову гарантію на повернення коштів за скасовані авіарейси, але в разі скасування рейсів клієнти не можуть отримати назад свої гроші. Про це розповіла обурена клієнтка ПриватБанку, яка потрапила в таку ситуацію. Свій негативний відгук вона залишила на сайті Мінфіну.

За словами жінки, при купівлі авіаквитків вона оформляла додаткову гарантію за дві тисячі гривень, але коли рейси були скасовані, у банку відповіли, що повернення коштів можливе тільки після завершення карантину. Попередньо карантин триватиме в Україні до Нового року, і до цього часу банк нікому повертати гроші не буде.

"Багато років користуюся банком. Просто в шоці зараз. Хіба так можна працювати з людьми, які ваші клієнти багато років? Буду звертатися куди тільки можна. Це абсолютно неприйнятно!", — заявила клієнтка ПриватБанку.

ПриватБанк відмовляє клієнтам у поверненні гарантованих коштів: українці втрачають великі гроші Ймовірно, після закінчення карантину клієнтка отримає назад гроші за свої квитки. Таких як вона, в Україні вже сотні людей. Заявку на повернення можна оформити онлайн через Приват24. На якій підставі ПриватБанк обіцяє повернути всім гроші тільки після карантину, клієнтам не повідомляють. Ніякими нормативно-правовими актами таке рішення не підкріплено.

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк і Ощадбанк масово закривають відділення по Україні.


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

ЄС створить альтернативу Starlink за 10,6 млрд євро

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!