В АТБ поскаржилися, що покупці стали заходити до них рідше
У період карантину купівельна спроможність українців помітно знизилася. Люди не тільки почали економити на розвагах і відпочинку, але і на продуктах. Генеральний директор корпорації АТБ Борис Марков розповів, як коронакриза вплинула на середній розмір чека покупців їх мережі та на вибір товарів.
Зазначається, що покупці почали купувати тільки найнеобхідніше, вони ходять в магазин рідше, але беруть більше. Покупки стали запланованими, і не виключено, що така модель поведінки в сьогоднішніх умовах залишиться і надалі.
"З приходом коронакризи істотно змінилася модель поведінки споживача. Покупець став більш обережним, він став приділяти набагато більше уваги гігієні й безпеці. У перші місяці карантину ми спостерігали вимірювання дворазовими числами збільшення середнього чека і кількості SKU в чеку і приблизно таке ж зменшення кількості чеків ", — зазначив Марков.
Мережа супермаркетів АТБ є однією з найбільших в Україні. На даний час налічується 1162 магазинів по всій країні. Асортимент продуктів зростає, ціни залишаються доступними — на 10-15% нижче, ніж у конкурентів.
Раніше повідомлялося, що коли в Україні тільки розпочався карантин, в мережі супермаркетів АТБ переглянули свою цінову політику на деякі товари та зробили їх дешевшими на 2-8%. Зокрема, знизилися ціни на макарони, крупи, цукор, борошно та інші товари бакалії.