ПолiтДумка

Для чого потрібна предметна зйомка

02 февраля
16:52 2021

Перегортаєш сторінку глянцевого журналу, дивишся на наступну – і не можеш відвести очей від розкішного годинника, знятого так реалістично, що, здається, можна простягнути руку і приміряти витвір мистецтва швейцарських майстрів. Або спортивний автомобіль на бігборді, на капоті якого переливається яскравими фарбами сонце. Здається, що у наступну мить він зареве потужним двигуном та набере свої 100 кілометрів на годину за перші 4 секунди. І зникне, залишивши клуби пилу у повітрі.

Предметна зйомка – саме так називається ця магія, яка є обов’язковою частиною рекламних кампаній, сайтів, каталогів та календарів. Головне завдання предметної зйомки – не просто  показати товар аудиторії, а зробити так, щоб це було кохання з першого погляду. Яке у світі маркетингу закінчується походом не до вівтаря, а до магазину чи салону. Спочатку ми закохуємося у нові окуляри чи сумку очима, задовго до моменту, коли вперше побачимо їх наживо. І від професіоналів, які будуть знімати ці товари, залежить, чи розгориться полум’я споживацької любові від іскри першого візуального контакту.

Предметна зйомка буває двох основних видів:

  • Рекламна предметна зйомка
  • Предметна зйомка для каталогів

Метою каталожної предметної зйомки є отримання кількох кадрів одного товару в різних ракурсах на білому або сірому тлі. Зазвичай, таку зйомку замовляють клієнти, яким необхідно отримати велику кількість фото різноманітного товару для інтернет-магазинів і каталогів. Над такими проектами працює предметний фотограф та дизайнер-ретушер, який відповідає за правильну світлокорекцію і корекцію кольору, видалення грубих дефектів та ізоляцію на однорідний фон.

Рекламна предметна зйомка є більш складним процесом і потребує участі більшої кількості кваліфікованих спеціалістів. Бо мова йде не просто про отримання великої кількості якісних кадрів, але й про відповідність результату зйомки загальній комунікаційній платформі, брендбуку та іміджу бренду. Дуже важливо також підкреслити головні переваги товару. А якщо мова йде про продукти харчування, то від одного їх вигляду глядач одразу повинен ковтати слину.

Зазвичай процес предметної зйомки починається з зустрічі, на якій з’ясовуються основні побажання замовника. Потім, коли всі деталі оговорені і затверджені усіма сторонами, починається пошук ідеї, яка зможе вигідно презентувати предмет зйомки і виділити його серед конкурентів. А вже потім починається знімальний процес, який передбачає також подальшу обробку кадрів.

Бажаємо вдалих ракурсів та цікавих кадрів!


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

Австралія збільшує фінансування військового флоту на тлі напруженості з Китаєм

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!