Потап вперше прокоментував мовний скандал навколо Насті Каменських
Український репер і продюсер Олексій Потапенко (Потап) вперше висловився щодо мовного скандалу, який виник навколо його дружини Насті Каменських. Критика почалася після її російськомовних виступів у США та сумнозвісної заяви про «какая разніца».ВІДЕО ДНЯ
У інтерв’ю блогеру Іллі Ланцману артиста запитали, чи є для їхньої родини принциповим використання української мови.
Потап відповів, що, на його думку, ситуація довкола мовного питання часто «перебільшується», а їхню сім’ю «нерідко атакують фейками». Він наполягає, що їхня родина не має жодних мовних проблем, і українська мова завжди була і залишається для них рідною.
Щоб підтвердити це, репер перейшов на українську мову, зазначивши, що він не забув рідної мови за кілька років життя за кордоном. Проте він додав, що змушений використовувати російську, оскільки його співрозмовники (здебільшого «хороші росіяни», які запрошують його на інтерв’ю) не зрозуміють української.
«Якщо я зараз говоритиму з тобою українською, ти навряд чи зрозумієш те, що я хочу сказати цією моєю улюбленою мовою. У мене і в Насті немає ніяких проблем з українською. Ми співаємо різними мовами — іспанською, англійською, українською, російською. Українська — наша перша, рідна. Але ми не бачимо проблеми в тому, щоб відповісти іншою мовою», — пояснив Потап.
Він також додав, що мовне питання зараз стало надмірно політизованим і маніпулятивним, і суспільству потрібна єдність, а не нові суперечки.
«Ніяких проблем у нас з мовою. Напружене суспільство, маніпулятивна тема. Ми потрапляємо часто під приціл, а ми люди помітні, яскраві, тому часто в нас летить усяка вигадана інформація», — виправдовувався репер.
Як писали «ФАКТИ», Настя Каменських викликала хвилю критики, коли на концерті у США виконувала старі хіти російською та виголосила зі сцени: «Неважливо, якого кольору у тебе шкіра… Неважно, на каком язике мы разговариваем! Есть один язык, какой понимают все. Вы знаете, что это? Это любовь!»
Наслідком цього скандалу стало дострокове розірвання контракту з Каменських ювелірним брендом «Золотий Вік». Компанія видалила весь контент із нею зі своїх соцмереж, підкресливши, що нова рекламна кампанія буде базуватися на інших принципах і цінностях.
96
Читайте нас у Facebook

