12-метровий робот лагодитиме дроти на залізничних коліях Японії
Японська компанія West Japan Railways використовує для обслуговування залізничних шляхів і виконання інших завдань гігантського робота-гуманоїда.
Робот заввишки 12 метрів встановлений на вантажівку і оснащений величезними маніпуляторами, а також камерами, вбудованими в “очі”, схожі на пляшки. Керує роботом людина, яка перебуває в кабіні вантажівки і отримує візуальну інформацію з камер в “очах”. За словами розробників, ця технологія допоможе розв’язати проблему нестачі робочої сили в Японії зі старіючим населенням, а також знизить кількість нещасних випадків, наприклад, падіння працівників з висоти або ударів електричним струмом.
Машину спільно розробили дві компанії: Jinki Ittai Co, що займається розробкою робототехніки, і Nippon Signal Co, що спеціалізується на IT-рішеннях та електротехніці в інфраструктурі.
Jinki стверджує, що робот здатний піднімати і переміщати важкі вантажі, як-от сталеві труби, листи або дроти, виконуючи роботу так само, як людина, оскільки ним керує оператор. Завдяки синхронізації рухів з роботом людина-оператор може використовувати машину для виконання складних завдань, що вимагають як сили, так і точності.
Робот по суті копіює рухи реальної людини, яка перебуває в кабінеті управління. Спеціальні окуляри оператора синхронізовані з “очима” робота, а управління потужними руками здійснюється за допомогою фірмової технології компанії.
Очікується, що використання гігантського робота стане значним кроком уперед у галузі технічного обслуговування та безпеки залізниць. Це рішення допоможе впоратися з наявними проблемами в галузі, забезпечивши більш надійне та ефективне обслуговування залізничних ліній. При цьому, за оцінками, робот скоротить потребу в робочій силі для більшості завдань на 30%. Механізація не тільки знизить ризик нещасних випадків, викликаних ударами струмом або падіннями, а й створить умови для більш різноманітного робочого середовища.
Новий робот також буде використовуватися для валки дерев, видалення перешкод, фарбування об’єктів інфраструктури та заміни сигнального обладнання.
Источник: cikavosti.com