4 типи поведінки пасажирів, які найбільше дратують стюардес
Політ на літаку – це вже стрес. А коли ви летите з неспокійними пасажирами – тим більше. Але ви впевнені, що самі нікого не дратуєте? Згідно зі статистикою, найнеприємнішими вважаються ті люди, які порушують спокій під час авіаподорожі або які п’ють. Насправді, їх називають не менш дратівливими, ніж ті, хто штовхає сидіння того, хто сидить попереду.
Але хочете дізнатися думку бортпровідників? Хто ускладнює їхню роботу? WomanEL ділиться зізнанням Мони, яка шість років пропрацювала стюардесою у великій авіакомпанії. Вона вважає, що ці речі дратують більшість її колег:
Ви звинувачуєте бортпровідників у затримці рейсу
Хоча затримки рейсів можуть бути результатом безлічі різних причин – погана погода, проблеми з обладнанням, затримки попередніх рейсів – ніщо з цього не залежить від бортпровідників. І в них також немає можливості вирішити проблему затримки. А ще правда в тому, що вони, найімовірніше, не володіють більшою інформацією, ніж ви, коли відбувається затримка. Тож зривати на них невдоволення не варто.
Ігнорування бортпровідників, коли вони вітають вас під час посадки в літак
Усі ми – люди, і в усіх нас є почуття. Те, що бортпровідник перебуває на роботі, не означає, що ви маєте поводитися з ним не по-людськи. Привітайтеся – у цьому немає нічого складного. Бортпровіднику буде приємно. До того ж він запам’ятає цей маленький жест, а отже, наступні години під час перельоту між вами не буде жодної напруги.
Ви передаєте бортпровіднику сміття під час посадки
У цей час у бортпровідників маса завдань, і винесення сміття відволікає їхню увагу від справ, які необхідно зробити. Крім привітання пасажирів, надання їм допомоги в пошуку місця, співробітники також повинні надавати напої для пасажирів першого класу, робити обов’язкові оголошення, стежити за тим, щоб усі запаси провізії були враховані, і координувати дії з капітаном і диспетчером.
Сміттєві баки завжди є на виході з аеропорту, чому б просто не викинути річ туди перед посадкою? Крім того, передавати стюардесі сміття в той момент, коли вона супроводжує пасажирів, просто негігієнічно, бо наразі на ній, скоріш за все, немає рукавичок, як це відбувається під час збирання сміття під час обслуговування в літаку.
Ви вимагаєте, щоб вас випустили з літака першим
Здебільшого, ваше місце і тривалість поїздки – це ваш вибір (за винятком затримок рейсу), і, отже, ви не повинні ставати тягарем для інших пасажирів під час висадки.
Хоча в деяких ситуаціях у минулому бортпровідники могли попросити людей без пересадок залишатися на своїх місцях, доки іншим дозволять покинути літак першими, зараз найчастіше діє інша політика – забезпечити справедливе ставлення до всіх пасажирів на борту. Тобто постарайтеся не квапити нікого і виходити з літака в порядку черги.
Источник: womanel.com