9 двигунів, які можуть відходити 500 тисяч кілометрів без капремонту
Моторів-мільйонників уже нема. Із цим просто треба змиритися. Але й сьогодні є досить ресурсні силові агрегати, які можуть пройти півмільйона кілометрів без капремонту. Як правило, це досить старі та технічно прості двигуни з невеликою за сучасними мірками віддачею. Тим не менш, вони надійні та їх все ще можна зустріти під капотами сучасних автівок. Про них і поговоримо.
К7М
Почнемо з усім відомого реношного 8-клапанного двигуна об’ємом 1,6 літра – К7М. Своїм корінням він сягає середини 1990-х, а якщо копнути глибше, то мало не в 1980-тих. Він дуже простий і надійний, ламатися там буквально нема чому.
Ступінь стиснення всього 9,5-9,7, легко перетравлює дев’яносто другий бензин і видає від 75 до 90 к. с. Через свою простоту і невеликий ККД двигун досить ненажерливий. До цього дня він є базовим для бюджетних машин на українському ринку: Renault (Dacia) Logan, Renault Sandero.
К4М
Вцілому, це той самий К7М, тільки модифікований і покращений. Він уже 16-клапанний, має гідрокомпенсатори, він менш вібронавантажений. Видає 90-133 к. с. Він зберіг свою приголомшливу надійність, ремонтопридатність, дешевизну та ресурсність.
Півмільйона кілометрів для нього – не проблема. До цього дня ці двигуни ставляться на безліч моделей альянсу Рено-Ніссан: Renault Logan, Renault Sandero, Renault Duster, Nissan Almera, Nissan Terrano.
TU5JP4 (EC5)
Один із найнадійніших французьких бензинових моторів. Друга назва NFU. Він не такий старий, його почали випускати лише в 2000 році, він видає від 90 до 115 к. с. Ступінь стиснення 10,5-11, не пристосований до 92-го бензину, але переварити його може.
Раніше цей мотор встановлювався практично на весь модельний ряд Пежо-Сітроєна В-і С-класів, але потім на зміну йому прийшов невдалий мотор серії Prince (EP6), а TU5 відправили на пенсію. Однак невдовзі мотор реабілітували через технічну провальність нового. Зараз модифікації TU5 можна зустріти на Пежо 408 та Сітроен С4 седан.
F4R
Це древній 2,0-літровий мотор, який отримав в Україні широке поширення в першу чергу завдяки Дастеру, Террано і Каптюру. Свою історію він веде ще з 1980-х і ставиться насправді тільки на машини для країн третього світу. Він надійний, дешевий, ремонтопридатний, видає 135-143 к. с., але від 92-го бензину йому стає погано.
4В11/G4KD
2.0-літровий двигун Mitsubishi. Такий самий трохи модифікований двигун є у Hyundai-Kia. Двигун видає від 140 до 165 к. с. Виробник заявляє ресурс у 300 000 км , але за фактом при належному догляді вони легко ходять по півмільйона і більше. Мотор чудово знайомий нам по безлічі моделей, які вже зняті з виробництва (Hyundai Sonata, Mitsubishi Lancer, Great Wall Hover та інші), і які випускаються до цього дня: Mitsubishi ASX, Eclipse Cross, Mitsubishi Outlander, Hyundai Tucson, Kia Sportage, Optima.
G4KE/4B12
2,4-літровий двигун Hyundai, який є копією японського двигуна Mitsubishi 4B12. У нашій країні добре відомий завдяки моделям Mitsubishi Outlander, Kia Sportage, Optima, Sorento, Hyundai Sonata та багатьом іншим моделям, що вже зняті з виробництва. Видає від 160 до 190 к. с.
2AR-FE
2.5-літровий мотор Тойота, який видає від 169 до 181 к. с. Чимало прикладів того, як ці двигуни пробігали по півмільйона кілометрів до капремонту. В Україні цей двигун найчастіше зустрічається на Toyota Camry, Rav4, Alphard, Lexus ES.
2GR-FE
Великий 3,5-літровий мотор Тойота. Зазвичай на великі машини ставлять наворочені турбодвигуни, але цей досить простий за мірками класу атмосферників та живіший за всіх живих, встановлюється на низку моделей передньо-, задньо-і повнопривідних. Віддача в залежності від модифікації від 249 до 296 к. с. (336-353 Нм). Українцям цей двигун знайомий з Toyota Camry, Highlander, Lexus ES, RX. Мотор дуже надійний, є безліч прикладів пробігів 500+ тисяч кілометрів.
VQ37VHR
Ще один японський двигун цього разу від Ніссан. 3,7-літровий V6. В Україні він відомий в основному по машинах Infiniti Q50, Q60, QX60 та QX70 (у деяких машинах його 3,5-літрова версія). У Японії, наприклад, цей двигун стоїть на спорткупе Nissan 370Z. Двигун справді добртний.
У нього немає серйозних проблем з надійністю, на нього є величезна кількість тюнінг-китів і для атмосферника він має дуже гарну потужність від 325 до 355 к. с. (360-375 Нм). Ресурс до капремонту дуже залежить від стилю водіння та догляду. Якщо надто тиснути на педаль акселератора і заправлятися «лівим» бензином, через каталізатори, що зруйнувалися, до 300 000 км з’являються подряпини в циліндрах. Якщо кермувати акуратно і заправлятися гарним паливом, то мотор легко ходить 500 тисяч кілометрів.
Источник: avtosota.com