Amazon анонсує Q, чат-бота зі штучним інтелектом для бізнесу
Amazonу вівторок анонсувала новий чат-бот під назвою Q для використання людьми на роботі.
Продукт, анонсований на конференції Amazon Web Services Reinvent у Лас-Вегасі, представляє останню спробу Amazon кинути виклик Microsoftі Googleу програмному забезпеченні продуктивності. Це сталося через рік після того, як підтриманий Microsoft стартап OpenAI запустив свій чат-бот ChatGPT, який популяризував генеративний штучний інтелект для створення тексту, схожого на людину, у відповідь на кілька рядків людського введення.
Попередня версія Q — названа на честь персонажа фільмів про Джеймса Бонда — доступна вже зараз, і деякі її функції доступні безкоштовно. Після завершення періоду попереднього перегляду рівень для бізнес-користувачів коштуватиме 20 доларів США на людину на місяць. Версія з додатковими функціями для розробників і IT-працівників коштуватиме 25 доларів на людину на місяць. Copilot для Microsoft 365 і Duet AI для Google Workspace для працівників бізнесу коштують 30 доларів на людину на місяць.
Спочатку Q може допомогти людям зрозуміти можливості AWS і вирішити проблеми. Люди зможуть спілкуватися з ним у комунікаційних програмах, таких як Salesforce«Slack» і додатки для редагування тексту розробників програмного забезпечення, сказав Адам Селіпскі, генеральний директор AWS, на сцені Reinvent. Він також з’явиться в онлайн-консолі керування AWS. Q може надавати цитати документів для резервного копіювання своїх відповідей у чаті.
Інструмент може автоматично вносити зміни у вихідний код, щоб розробникам було менше роботи, сказав Селіпскі. За його словами, сервіс зможе підключатися до понад 40 корпоративних систем. У результаті за допомогою Q люди можуть обговорювати інформацію, яка зберігається в Microsoft 365, Dropbox, Salesforce і Zendesk, а також у службі зберігання даних AWS S3. Люди також зможуть завантажувати документи та ставити запитання про них під час взаємодії з Q.
«AWS Q змінить правила гри для клієнтів AWS, які мають безліч варіантів обслуговування, які часто перекриваються для навігації», — написав Стівен Діккенс, віце-президент і керівник практики Futurum Group, дослідницької фірми технологічної галузі. «AWS протистояла бажанню створити помічника зі штучним інтелектом для кожної служби у своєму портфоліо, і, як наслідок, я очікую, що найближчими місяцями Q стане широко впровадженим як розробниками, так і адміністраторами хмар».
Протягом багатьох років Amazon представила декілька додатків для кінцевих користувачів. Існують інструменти для керування ланцюжками поставок, електронною поштою, зашифрованими повідомленнями, відеодзвінками, обслуговуванням клієнтів і маркетингом. Жодна з них не мала великого успіху, і більшу частину прибутку AWS отримує від основних обчислювальних послуг і служб зберігання даних.