Apple погодилася врегулювати позов щодо шахрайства з подарунковими картками iTunes
Apple (AAPL.O) погодилася врегулювати позов, який звинувачує компанію в тому, що вона свідомо дозволяла шахраям використовувати її подарункові картки та залишала собі вкрадені кошти.
Відповідно до подання в середу до федерального суду в Сан-Хосе, Каліфорнія, Apple і позивачі домовилися про істотні умови врегулювання після співпраці з посередником.
Вони готують офіційну угоду, яка буде представлена окружному судді США Едварду Давілі для попереднього затвердження.
Apple та юристи позивачів не відразу відповіли на запити про коментарі.
У шахрайстві беруть участь шахраї, які нагнітають паніку або викликають терміновість, наполягаючи телефоном, щоб жертви купили подарункові картки App Store і iTunes або подарункові картки Apple Store, щоб оплатити податки, лікарняні та комунальні послуги, заставу та стягнення боргів.
Потім жертвам пропонують поділитися кодами на звороті карток, попри попередження на картках, яке читає: «Не повідомляйте свій код нікому, кого не знаєте».
Відповідно до скарги, Apple зазвичай вкладає лише 70% вкрадених коштів на банківські рахунки шахраїв і залишає собі 30% як «комісію» за свідому конвертацію вкрадених кодів у долари.
Жертви, ймовірно, втратили «сотні мільйонів доларів» у результаті афери, йдеться у скарзі.
Позов стосувався всіх у Сполучених Штатах, які з 2015 року по 31 липня 2020 року купували подарункові картки, які можна було використовувати в iTunes або App Store, надавали коди шахраям і не отримували відшкодування від Apple.
У червні 2022 року Давіла відхилив пропозицію Apple відхилити позов.
Він сказав, що позивачі достатньо стверджували, що зусилля компанії з Купертіно, штат Каліфорнія, відмовитися від відповідальності, навіть після того, як жертви заявили, що їх ошукали, були несумлінними.
Справа Баррет та інші проти Apple Inc та інші, Окружний суд США, Північний округ Каліфорнії, № 20-04812.