Десятки нафтових танкерів росії по всьому світу через санкції встали на якорі
Країни заходу наклали нафтові санкції на 53 судна, пов’язані з російською торгівлею. Зараз десятки з них простоюють по всьому світу, зокрема, на узбережжі росії, Китаю та Туреччини. Про це пише Bloomberg.
Як західні нафтові санкції впливають на доходи росії
Західні країни, включаючи США та Велику Британію, із жовтня 2023-го почали посилювати санкції проти рф, щоб зменшити її нафтові доходи. Під обмеження потрапили судна, які, зокрема, порушували ліміт цін G7 на експорт російської нафти, а також становили загрозу для екології.
Під санкції потрапили 53 судна, серед яких танкери російської державної судноплавної компанії «Совкомфлот». Майже всі ці судна не змогли забрати жодного вантажу від жовтня 2023-го, а ті, кому вдалося це зробити, намагались приховати свою подальшу діяльність.
Незважаючи на те, що санкції заважають роботі танкерів, вони не підвищують витрати росії на окремі вантажі.
Загалом 41 із 53 танкерів, які потрапили під санкції, класифікуються як танкери, що перевозять сиру нафту або нафтопродукти. Це близько 7,5% флоту суден, які завантажували російську нафту з початку 2023 року.
Де простоюють підсанкційні нафтові танкери
Шість танкерів з сирою нафтою стоять на якорі в Балтійському морі. Ще кілька востаннє бачили біля виходу з Чорного моря, де знаходиться інший головний західний експортний нафтовий порт росії в Новоросійську.
Ще п’ять кораблів, окрім одного, що належить «Совкомфлоту», місяцями простоюють у портових містах росії – Владивостоці і Козьміно. Ще два стоять без вказівок між берегами росії та Японії.
П’ять із шести танкерів, помічених біля узбережжя Китаю, знаходяться на ремонтних верфях. І ще вісім підсанкційних танкерів стоять біля Порт-Саїду, на північному кінці Суецького каналу.
Источник: thepage.ua