Доставляння ліків в британську сільську місцевість забезпечать дрони
Луїза Сміт, головний авіаційний офіцер Apian, описує відгук як бажаний і вирішальний. Компанія відклала випробування на другу половину цього року, щоб врахувати зміни у своїх планах.
Тепер він літатиме лише в певний час доби, а також зменшив зону польотів, щоб не заважати пілотам використовувати популярний прибережний коридор або створювати незручності для невеликих аеродромів.
Сміт каже, що правила зрештою потрібно оновити, щоб випробування дронів не ставили інших у невигідне становище. Наразі дрони, які літають за межами прямої видимості оператора, повинні робити це в окремому повітряному просторі, оскільки протоколи уникнення зіткнень ще не розроблені.
Зміни CAA, про які було оголошено минулого тижня, розроблені частково для розв’язання цієї проблеми.
Безпілотники повинні будуть вказувати іншим літальним апаратам, де вони знаходяться, додаючи світло високої інтенсивності, спрямоване вгору, і транслюючи електронні маяки. Це може лише спровокувати нові суперечки: Альянс авіації загального призначення заявив, що погоджується на зміни, але лише якщо індустрія безпілотних літальних апаратів заплатить за них і це завдасть мінімальних збоїв пілотам.
Боббі Хілі, чия компанія-виробник безпілотників Manna доставила понад 100 000 продуктів на винос і кави в Ірландію, каже, що у Великобританії складніше.
«Це більш завантажений повітряний простір, і там багато військових», – каже він. Квадрокоптери Manna зазвичай літають нижче та в більш приміських районах, ніж запропоновані дрони в Нортумбрії.
Навіть якщо ці питання будуть опрацьовані, переваги безпілотників піддаються сумніву. Вчені з університетів Саутгемптона та Борнмута, які досліджували випробування безпілотників NHS між островом Вайт і материком, стверджували, що економія часу була перебільшеною, а витрати на доставку безпілотниками були на 133% дорожчими, ніж використання таксі та судна на повітряній подушці.
Проте прихильники не здаються. Апіан подає заявку на дозвіл на перевезення медичних тестів між двома лікарнями в Лондоні і, зрештою, сподівається використовувати дрони по всій Великобританії.
«Потреба в цьому точно є», — каже Сміт. «Є величезна кількість випадків використання, які можуть бути корисними».