Дух старої школи. Toyota хоче зберегти механічну коробку передач в електрокарах
Компанія Toyota подала вісім заявок до американського відомства з патентів та товарних знаків на механічну коробку передач для електричних автомобілів.
Ця система складається з псевдоперемикача, псевдозчеплення та модуля управління, які створюють відчуття керування «механікою».
Більшість електромобілів мають лише одну або дві передачі переднього ходу, і тут це не зміниться. Патентні документи описують важіль перемикання передач та педаль зчеплення, які не пов’язані з електродвигуном, але можуть впливати на його роботу за допомогою програмного забезпечення.
Датчики будуть реєструвати положення зчеплення та перемикача, а потім контролер змінюватиме швидкість двигуна, щоб імітувати роботу механічної коробки передач.
Toyota досить ретельно відтворює ручне керування в електромобілі. Документи описують методи моделювання тиску зчеплення та сили реакції перемикання, а також те, що звучить як еквівалент тахометра, що відображає «віртуальну швидкість двигуна», яка змінюватиметься, коли водій перемикає « передачі» або включає та вимикає зчеплення.
Toyota навіть хоче запатентувати технологію, яка імітує ефект двигуна, що глухне. В одному документі описується, як контролер двигуна може ініціювати штучну зупинку, якщо змодельовані обороти падають нижче за точку, при якій заглухне справжній двигун внутрішнього згоряння.
Незрозуміло, чи буде ця ідея коли-небудь реалізована, але Toyota – не єдиний автовиробник, який пропонує електронні доповнення до механічної коробки передач. Ford подав заявку на патент на електронне зчеплення, яке дозволить водіям перемикати передачі без увімкнення зчеплення.
Источник: nv.ua