Електричні вантажівки здатні долати за добу від 1000 до 1720 км
Для вантажного транспорту використання тягових акумуляторів як джерело енергії вважається незручним через їхню велику масу і значні габарити, які знижують корисне навантаження. Час зарядки теж приховує ефективність експлуатації, але Mercedes-Benz вдалося довести, що її електрична вантажівка eActros 600 здатна проїжджати за зміну до 1000 км, лише раз зупиняючись для підзарядки.
Передсерійний варіант цього електричного магістрального тягача з напівпричепом масою 40 тонн нещодавно зміг подолати відстань 530 км за маршрутом, що пролягав через Альпи з Німеччини до Італії, жодного разу не зупинившись для підзарядки. У пункті призначення машина одночасно зазнала розвантаження та заповнення заряду тягових батарей, повна ємність яких у серійному варіанті має перевищити 600 кВт·год. Після чого вантажівка вирушила у зворотну безперервну подорож, подолавши ще 530 км. Таким чином, за добу електрична вантажівка змогла подолати понад 1000 км, лише один раз зупинившись для підзарядки. У серійному виконанні від станції експрес-зарядки машина повинна збільшувати залишковий заряд батарей з 20 до 80 % менш ніж за 30 хвилин.
За словами представників марки, здатність долати по 530 км із вантажем в умовах гірської місцевості визначається ефективною системою рекуперації електроенергії, оскільки при русі на спусках заряд тягових акумуляторів вдається частково заповнювати. Цього літа, до речі, Mercedes-Benz eActros 600 проходив випробування в Іспанії , де зміг подолати понад 2000 км за максимальної температури навколишнього повітря 44 градуси Цельсія. Усі бортові системи у своїй функціонували справно. Термін служби тягача розрахований на 10 років та 1,2 млн км пробігу, використовуються тягові акумулятори типу LFP. Вони володіють вищим ресурсом і менш схильні до ризику займання, але забезпечують нижчу щільність зберігання заряду в порівнянні з нікель-кобальтовими, а також гірше переносять негативні температури.
Треба сказати, що і амбітний конкурент в особі Tesla Semi у питаннях практичності непогано себе за рекомендував, за даними того ж Electrek. Ця вантажівка продемонструвала здатність долати понад 1720 км за добу, використовуючи всього три підзарядки, дві з яких були більш короткими, а одна — більш ґрунтовною, і припала вона якраз на час обідньої перерви. Безперервні перегони тривали від шести до восьми годин, і в цьому плані електрична вантажівка Tesla нітрохи не створювала незручностей для режиму роботи водія. Головне, щоб по дорозі були досить потужні зарядні станції.