Facebook Marketplace отримує нові функції для інтеграції з Meta AI

Компанія Meta оголосила, що оновлює Facebook Marketplace, додавши нові інструменти для співпраці, соціальні функції, покращений процес оформлення замовлення та інтеграцію Meta зі штучним інтелектом.
На Marketplace з’явиться нова функція «колекції», яка дозволяє користувачам створювати групи оголошень та запрошувати друзів приєднатися. Користувачі можуть розпочати роботу, зберігши оголошення, створивши нову колекцію, а потім вибравши, чи зробити її публічною, чи приватною. Потім вони можуть додавати друзів до своєї колекції та ділитися оновленнями через стрічку новин, Messenger, WhatsApp тощо.
Meta також тестує спільну покупку, що означає, що користувачі можуть запросити друга приєднатися до чату з продавцем. Компанія стверджує, що це спрощує координацію самовивозу, узгодження цін та отримання відповідей на запитання.
Ці нові функції для спільної роботи можуть бути корисними у випадках, коли група сусідів по кімнаті хоче обставити свою нову квартиру або коли хтось хоче тримати свого партнера в курсі подій під час обговорення потенційних покупок.
Хоча Meta стверджує, що зміни, оголошені в четвер, покликані зробити Marketplace кориснішим, вони також відображають постійні зусилля компанії щодо впровадження Meta AI у всі свої послуги та продукти . Крім того, поєднуючи соціальні мережі, комерцію та штучний інтелект, компанія прагне збільшити час, проведений на Marketplace, а також підвищити свою конкурентоспроможність порівняно з іншими платформами електронної комерції.
Що стосується інтеграції Meta AI, Meta почне використовувати свої інструменти штучного інтелекту, щоб допомогти покупцям ставити правильні запитання під час здійснення покупки. Тепер, коли користувачі починають чат із продавцем, вони побачать кнопку «Пропоновані запитання». Якщо вони натиснуть її, Meta AI використовуватиме деталі з оголошення та розмови, щоб запропонувати запитання, які покупці можуть захотіти поставити.
Крім того, Meta впроваджує аналітику штучного інтелекту в оголошення про продаж автомобілів на Marketplace, зазначаючи, що транспортні засоби входять до п’ятірки найпопулярніших пошукових запитів серед молоді. Тепер, переглядаючи оголошення про продаж автомобіля, користувачі бачать аналітику, згенеровану штучним інтелектом, яка об’єднує ключові деталі, такі як варіанти двигуна, рейтинги безпеки, тип трансмісії, місткість сидінь та вантажу, відгуки та інформацію про ціну.
Meta також оголосила, що користувачі можуть реагувати та коментувати безпосередньо оголошення. Компанія стверджує, що це допоможе іншим дізнатися про якість товарів та відкрити для себе нові знахідки. Цікаво буде подивитися, як люди відреагують на цю зміну, оскільки Marketplace має простий дизайн з моменту свого запуску. Дехто може вважати додавання реакцій та коментарів відволікаючим або навіть захаращуючим сервіс.
Meta зазначає, що якщо користувачеві подобається товар, Marketplace дізнається, що його цікавить, і відображатиме більше товарів відповідно до його вподобань.
У рамках свого оголошення Meta повідомила, що на початку цього року почала інтегрувати товарні запаси eBay та Poshmark у Marketplace, щоб надати людям більше можливостей для покупок у таких категоріях, як мода та електроніка.
«Оголошення партнерів позначені значком на зображенні оголошення та інтегровані у вашу стрічку Marketplace, тому ви бачитимете їх під час перегляду», – пояснив Мета у своєму блозі . «Ви також можете переглянути оголошення та інформацію про продавця на сторінці деталей продукту Marketplace, а коли будете готові купити, вас буде перенаправлено на сайт партнера для оформлення замовлення».
Що стосується покращеного процесу оформлення замовлення, покупці тепер бачитимуть загальну вартість, включаючи доставку та податок, авансом. Вони також отримуватимуть сповіщення про зміну статусу свого замовлення.

