«Facebook випромінює енергію спаму». Чому підлітки відмовляються від цієї соцмережі
Pew Research Center провів дослідження щодо присутності покоління зумерів у інтернеті. Виявилося, що підлітки все частіше відмовляються від Facebook та багато часу проводять на YouTube. Про це пише TechCrunch.
Що сталося
Соцмережа Facebook уже багато років не є платформою для молодого покоління, як це було в перші роки її існування. З кожним роком аудиторія соцмережі старіші, а сьогоднішні зумери все частіше називають Facebook середовищем для їхніх батьків.
Так, у дослідженні 2014–2015 років кількість підлітків у Facebook дорівнювала 71%. Це в рази випереджало показники Instagram і Snapchat. Але вже сьогодні аудиторія соцмережі віком 13–17 років становить лише 32%. До прикладу, Instagram користуються 62% підлітків, а TikTok — 67%.
Загалом у компанії вже кілька років прослідковують відтік молодої аудиторії із Facebook. На початку 2021 року у Facebook розповіли, що кількість молоді зменшилася на 19% з 2019 року. А за наступні два роки компанія прогнозує відтік ще на 45%. Серед основних причин неприхильності молоді до Facebook:
- нудний, оманливий та негативний контент;
- багато емоційного спаму;
- місце для людей 40–50 років.
Якщо говорити про загальні показники Facebook, то аудиторія соцмережі не зменшується. Але вона старішає. А це вже погано для рекламного бізнесу Facebook, який є основною частиною доходу.
YouTube, Instagram, TikTok
- Іншій соцмережі корпорації Meta — Instagram щастить більше. Вона хоч і програє у відсотковому співвідношенні TikTok, але все ж утримує увагу аудиторії.
- Більше, ніж TikTok, підлітки використовують тільки YouTube. Так, 95% опитаних зазначають, що користуються цією платформою. Але варто зауважити, що підлітки використовують YouTube не для спілкування з іншими, а лише для перегляду відео та прослуховування музики.
- Загалом до категорії «користуюся майже постійно» підлітки зарахували YouTube (19%), TikTok (16%), Snapchat (15%), Instagram (10%). Показник Facebook у цій категорії дорівнює 2%.
Крім того, в суспільстві побутує думка, що підлітки є дуже залежними від соцмереж. Проте 45% опитаних респондентів зазначили, що для них не є проблемою відмовитися від усіх соціальних мереж.
Источник: vctr.media