Федоров розповів, як ефективно продавати ідеї, розповідати про себе й залучати клієнтів
Запуск нового проєкту важливий, але не менш важлива його презентація для цільової аудиторії. Детальніше про те, як продати ідею і залучити більше клієнтів розповів міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Деталі
Правильно оформлена презентація, підкреслені вигідні сторони та переваги компанії допоможуть переманити на свій бік не лише покупців, а й інвесторів та нових членів команди.
Важливо бути закоханими у свою ідею, адже тільки так вдасться закохати в неї всіх інших, вважає глава міністерства.
Спочатку треба дізнатися, а що сильного в проєкті є, які переваги, хто ваші клієнти, де вони вчилися, яким на вигляд буде приміщення тощо
Це допоможе глибоко розібратися в проєкті та розповісти про свою ідею всім. На етапі стратегії потрібно думати про просування.
Для цього задумайтеся над тим, чим ваш проєкт відрізняється від інших, скільком людям він потрібен, як залучити їх і наскільки візуальна частина відображає головну ідею.
Люди чують те, що ви говорите, і не чують те, що не говорите
Ніхто не знає, скільки ви вклали часу в розробку проєкту, як подолали кризову ситуацію, якщо не розповіли про це.
Для комунікації це вкрай важливо. Якщо є перевага в бізнесі, ви повинні потужно доносити цей сигнал різними каналами
Источник: meta.ua