genAI вже працює в багатьох компаніях
Згідно з новим звітом постачальника засобів автоматизації бізнесу Workato , виробництво використання генеративного штучного інтелекту в бізнесі активно розвивається, збільшившись у п’ять разів у 2023 році, оскільки компанії поспішили інтегрувати нову технологію в ІТ-відділи, бізнес-операції та майже всюди. .
Звіт, опублікований сьогодні, ґрунтувався на даних, зібраних від 1055 компаній у період з 2021 по 2023 роки. Хоча він показав, що витрати на інструменти genAI все ще становлять менш як 1% витрат підприємства, «дані [також] показують, що ринковий галас є обґрунтованим. в реальності.»
За словами авторів дослідження Workato, одним із найбільш дивовижних аспектів недавнього зростання genAI є те, що багато варіантів використання походять не з ІТ чи більш технічних частин робочого місця. Натомість дослідники бачать «демократизацію» технології, оскільки бізнес-команди користуються нею для автоматизації своєї роботи або обробки процесів із особливо складними наборами інструментів.
Дослідження Workato передбачають, що, хоча більшість цих проектів автоматизації все ще контролюються ІТ-відділами, ця кількість з часом зменшуватиметься, досягнувши переломної точки протягом наступних трьох або близько того років. Після цього моменту більшістю проектів автоматизації штучного інтелекту зможуть керувати оперативні групи.
За словами ІТ-директора Workato Картера Буссе, це означає потенційно великий крок вперед для глобального бізнесу.
«Люди стають щасливішими, коли вони мають змогу робити великі справи», — сказав Буссе у звіті. «Одна з найкращих людей у моїй команді кілька років тому заповнювала продуктові магазини, а тепер вона розробляє автоматизацію у партнерстві з нашим віце-президентом із продажу».
З усім тим, за словами Воркато, ІТ залишаються одним із ключових підрозділів для використання genAI. Приблизно третина бізнес-орієнтованих випадків використання технології, що все ще розвивається, пов’язана з ІТ, включаючи автоматизовану службу підтримки та функції продажу квитків, а також підсумки розмов.
Відповідно до звіту, найбільш автоматизованим процесом у 2024 році завдяки генеративному штучному інтелекту будуть операції з даними. У 2023 році ця сфера вже була другою за темпами зростання автоматизації на основі штучного інтелекту ( позаду лише підтримки клієнтів і операцій ). Компанії, які змушені справлятися з вибуховим зростанням обсягу даних, які вони обробляють і зберігають, а також отримувати з них користь, швидше за все, значно підвищать темпи автоматизації операцій з даними в наступному році.