Глобальні поставки смартфонів впали на 9% в другому кварталі 2022 р.
Останніми роками погані новини про поставки смартфонів стали радше нормою, ніж винятком. Ця тенденція виникла ще до COVID-19, але під час пандемії лише прискорилася завдяки різноманітним впливам на економіку та труднощами з ланцюгом поставок. Незважаючи на це, високе однозначне падіння вимагає перевірки та вирішення деяких складних питань щодо здоров’я всієї галузі.
Нові дані Canalys, опубліковані сьогодні вранці, свідчать про падіння глобальних поставок смартфонів на 9% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року у другому кварталі. Причини — це майже все, про що ви чули за останні пару років.
Аналітик Рунар Бйорховде каже:
Постачальники були змушені переглянути свою тактику в другому кварталі, оскільки перспективи ринку смартфонів стали більш обережними. Економічні труднощі, низький попит і накопичення запасів призвели до того, що постачальники швидко переосмислюють свої портфельні стратегії на решту 2022 року. Надмірна пропозиція середнього класу є незахищеним сегментом для постачальників, щоб зосередитися на коригуванні нових запусків, оскільки споживачі з обмеженим бюджетом змінюють свої настрої щодо покупки пристроїв.
Споживачі значно сповільнили свої цикли оновлення, оскільки смартфони стали кращими та надійнішими. Самі телефони під час цього процесу подорожчали, додаючи споживчої обережності на тлі економічної невизначеності, включаючи безробіття та інфляцію. Додайте до цього дефіцит мікросхем і слабкі місця в ланцюзі постачання, і ви отримаєте рецепт для галузі, яка знову впала.
Враховуючи все вищесказане, не варто дивуватися тому, що пристрої нижчого та середнього класів спонукають користувачів до купівлі. Найбільш помітною є серія A від Samsung, яка допомогла компанії зберегти перше місце та збільшити загальну частку ринку з 18 до 21%. У цьому кварталі Apple і Xiaomi фактично помінялися частками ринку на 17 і 14%, оскільки Apple посіла друге місце завдяки попиту на iPhone 13.
Разом із Xiaomi, інші китайські виробники телефонів Oppo та Vivo також зазнали падіння частки ринку за квартал на 1% кожен відповідно.
За матеріалами: Techcrunch