ПолiтДумка

Google додає розширені параметри пошуку продуктів на основі ШІ

05 августа
15:44 2024

Google додає нові опції покращеного пошуку товарів, що використовують ШІ

Зміни в тому, як відображається певна інформація, можуть допомогти пошуковій системі залишатися на першому місці в свідомості споживачів, оскільки конкуренція посилюється.

Оновлення Google Search

Google додає деякі нові елементи, що використовують ШІ, до Пошуку, використовуючи новітні моделі Gemini для покращеного досвіду пошуку. Це також, ідеально, має утримувати більше людей на пошуку в Google, замість того, щоб змінювати свої звички пошуку на, скажімо, ChatGPT. Останні чат-боти на основі ШІ становлять екзистенційну загрозу для основного бізнесу Google, оскільки, чим більше їх активується, тим більше відкриттів відбувається в інших місцях. Що Google, звісно, прагне максимально обмежити.

Пошук за допомогою Google Lens

По-перше, Google додає пошук за допомогою Google Lens у свій браузер Chrome на настільному комп’ютері, щоб ви могли здійснювати запити на основі будь-чого, що бачите на своєму екрані.

Як пояснює Google: «Google Lens вже зробив простішим пошук того, що ви бачите на своєму телефоні. З останнім оновленням Chrome, яке розгортається протягом наступних кількох днів, ми приносимо ті ж можливості Google Lens безпосередньо до вашого настільного браузера. Це означає, що ви зможете легко вибирати, шукати та ставити запитання про будь-що, що бачите в Інтернеті, не залишаючи поточну вкладку.» Це може бути великою допомогою для людей, які шукають конкретні товари для покупки, надаючи легкий спосіб здійснювати пошук на основі візуальних підказок, і це також може допомогти встановити нові звички відкриттів, з кнопкою Lens, доступною в будь-який час для користувачів Chrome.

Інтегровані списки товарів

Google також додає нові інтегровані списки товарів, що використовують ШІ, до результатів Google Shopping. Як видно на цьому прикладі, тепер, якщо у вас відкрито кілька вкладок під час пошуку конкретного товару, Google зможе згенерувати сторінку порівняння для вас, що полегшить їх зіставлення поряд. «Уявіть, що ви шукаєте нову портативну колонку Bluetooth для майбутньої поїздки, але деталі продукту та відгуки розкидані по різних сторінках та вебсайтах.

Незабаром Chrome запропонує згенерувати таблицю порівняння, показуючи пропозицію поруч з вашими вкладками. Принісши всі необхідні деталі — технічні характеристики продукту, особливості, ціни, рейтинги — в одну вкладку, ви зможете легко порівнювати та приймати обґрунтовані рішення без нескінченного перемикання вкладок.»

Це може бути великою допомогою при покупках і простим способом покращити досвід пошуку товарів у Google над потенційними конкурентами.

Легкий пошук історії переглядів

Нарешті, Google також робить легшим пошук сторінок, які ви відвідували в минулому в Chrome, використовуючи розмовні запити, щоб повернутися до них.

«Просто відкрийте свою історію та введіть щось на кшталт: «Який це був магазин морозива, який я переглядав минулого тижня?», і Chrome покаже вам відповідні сторінки з вашої історії переглядів.

Використання цієї функції буде повністю опціональним. Ви можете легко вмикати або вимикати її в налаштуваннях.

Ця функція також ніколи не включатиме жодні дані перегляду з режиму інкогніто.» Це розумні доповнення, які використовують існуючі ринкові переваги Google для підвищення своїх інструментів відкриття.

Висновки

І це те, що Google дійсно потрібно робити. Вже більшість людей йде на пошук саме до Google, і якщо вона зможе продовжувати покращувати свої пропозиції новими функціями на основі ШІ, вона зможе залишатися ключовим місцем призначення, незважаючи на більшу конкуренцію в області відкриттів.

З точки зору маркетингу, мабуть, не багато можна взяти з цих оновлень, оскільки вони базуються на інформації про продукти, яка ймовірно вже є на ваших сторінках, але якщо ви не включили всі деталі вашого продукту і те, як вони співвідносяться з конкурентами, це може бути щось, що варто дослідити для другого елемента.

Але знову ж таки, вони можуть утримувати Google на першому місці для пошуку товарів, що означає, що ви будете оптимізувати для списків Google ще деякий час.

Источник: proidei.com


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

У Туреччині запевнили, що не підтримають мирний план із територіальними поступками — Чийгоз

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!