Google пообіцяв припинити брехню про клімат, але реклама фейків триває
Google пообіцяла припинити розміщувати рекламу поруч із контентом, який заперечує існування та причини зміни клімату, щоб розповсюджувачі неправдивих заяв більше не могли заробляти гроші на її платформах, включаючи YouTube.
І все ж якщо ви нещодавно клацнули на відео YouTube під назвою «хто такий Леонардо Ді Капріо», ви могли знайти купу тверджень про те, що зміна клімату — це обман, а світ охолоджується після реклами Paramount+ для фільму «80 для Брейді » , У головних ролях Лілі Томлін, Джейн Фонда, Саллі Філд і Рита Морено.
Перед черговим відео, яке нібито детально описує, «як кліматичні активісти спотворюють докази», деякі користувачі побачили рекламу Alaska Airlines.
За словами коаліції екологічних організацій і Центру протидії цифровій ненависті, це не аберації. У звіті, опублікованому у вівторок, дослідники з організацій звинуватили YouTube у тому, що він продовжує отримувати прибуток від відео, які зображують зміну клімату як обман або перебільшення.
Вони виявили 100 відео, які загалом переглянули щонайменше 18 мільйонів разів, які порушували власну політику Google. Вони знайшли відео, які супроводжувалися рекламою інших великих брендів, таких як Adobe, Costco, Calvin Klein і Politico. Навіть реклама пошукової системи Google з’явилася перед відео, яке стверджувало, що немає наукового консенсусу щодо зміни клімату.
«Дійсно виникає питання про те, який поточний рівень правозастосування Google», — сказав в інтерв’ю Каллум Худ, керівник дослідницького відділу Центру протидії цифровій ненависті.
За словами дослідників , важко оцінити весь обсяг дезінформації на YouTube, тому що перегляд відео займає багато часу, і вони мають обмежений доступ до даних, що змушує їх покладатися на копіткий пошук на платформі за ключовими словами. «Я вважаю справедливим сказати, що це, ймовірно, верхівка айсберга», — додав містер Гуд, маючи на увазі те, що вони знайшли.
Пані Фонда, яка керує комітетом політичних дій, присвяченим боротьбі зі зміною клімату, заявила в заяві, що «огидно, що YouTube порушує свою власну політику», показуючи кліматичні містифікаційні відео з рекламою, надаючи цьому вмісту додаткову дійсність, а «земля» горить».
«Я приголомшена тим, що реклама одного з моїх фільмів з’являється в одному з цих відео, і сподіваюся, що YouTube негайно припинить цю практику», — сказала пані Фонда.