ПолiтДумка

Гравець створив «мехкостюм», щоб грати Legend of Zelda за допомогою реальних рухів мечем і луком

21 июня
17:58 2024

Ютубер Lledos розповів про процес створення цього костюма на своєму каналі, а також показав сам процес гри з ним у Tears of the Kingdom. Система складається з різноманітних датчиків, які відслідковують рухи в реальному часі, а потім відтворюють їх у грі.

Наприклад, ви можете керувати вашим пересуванням, мечем або луком, а також щитом. Крім того, управлінню піддаються польоти, плавання, виготовлення предметів, головоломки та інші функції.

Як можна побачити в ролику, починалося все не надто успішно. Система датчиків постійно еволюціонувала, отримуючи нові функції. На початку вона не дуже добре зчитувала рухи, тому між дією в реальності та її проявленням у грі могло проходити кілька секунд, що є занадто довгим часом для ігор, у яких потрібно битися з ворогами.

Наприклад, на середині першої хвилини ролика видно, що команда зупинитися подіяла лише через дві секунди. Це, як бачимо, призводило до постійних падінь з висоти та смерті персонажа. Управління пересуванням, до речі, відбувається за допомогою кроків: крок уперед означає команду йти, а крок назад – зупинитися.

Дивіться на мехкостюм від Lledos: відео

Це не перший такий винахід Lledos. Раніше він схожим чином керував своєю грою в Skyrim, причепивши датчики на справжню сокиру, а також у Resident Evil 4, взявши в руки іграшковий пістолет.


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/politdumkakiev/public_html/wp-content/themes/legatus-theme/includes/single/post-tags.php on line 5
Share

Статьи по теме

Последние новости

У МЗС назвали послу Іспанії критичні потреби України в озброєнні та ППО

Читать всю статью

Мы в соцсетях

Наши партнеры

UA.TODAY - Украина Сегодня UA.TODAY

EA-LOGISTIC: Международные грузоперевозки – всегда своевременно и надежно!